“Kleine cantina aan de rand van het centrum van Saint-Aygulf.”
Beoordeling van Les Filles D'A Cote

Les Filles D'A Cote
Geclassificeerd als nr. 3 van 66 Restaurants in Saint-Aygulf
1 juni 2018 beoordeeld

Les Filles D'A Cote is een kleine cantina met een beperkte kaart maar met zeer vriendelijk personeel. Het ligt dichtbij het centrum van Saint-Aygulf en voor de afwisseling best wel eens leuk om te bezoeken. Eigenlijk meer geschikt voor lunch dan voor diner.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier twee keer gaan eten tijdens onze vakantie. Voor een, naar onze mening, lage prijs heb je hier echt goed eten! De (vega) hamburger met ratatouille viel erg in de smaak! Ook het andere eten wat we voorbij hebben zien komen ziet er top uit!

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lunch restaurant leuke bediening. Goed en lekker gegeten. Tartaar de boeuf een aanrader heerlijk van smaak met lekkere frietjes.

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tartare de bœuf was uitstekend. Zag er verzorgd uit met mooie frietjes en een groene salade en de smaak was voortreffelijk. Bediening uiterst vriendelijk!
Zeker voor herhaling vatbaar.

21 september 2016 beoordeeld

Beste hamburgerresto van St Aygulf. Bij apero een assiette apero gekozen en is zeker een aanrader. Vriendelijke bediening in een trendy sfeer.

Reizigers die Les Filles D'A Cote bekeken, bekeken ook

Saint-Aygulf, Franse Riviera - Côte d'Azur

In Les Filles D'A Cote geweest? Deel je ervaringen!