“Wij hebben genoten van een prachtig verblijf in ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Pisoknokk ...
1 beoordeling
“Wij hebben genoten van een prachtig verblijf in Villa Roche Rouge”
Beoordeeld op 1 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2016

Wij hebben genoten van een prachtig verblijf in Villa Roche Rouge.

Het huis is uitzonderlijk goed uitgerust en perfect onderhouden.

De keuken bijvoorbeeld heeft enorm veel apparatuur zoals een stoomkoker, twee koffiezetapparaten, twee grote frigo's, een ingebouwde diepvriezer, ... en biedt gelegenheid om uitgebreid te koken, mede dankzij de aanwezigheid van een grote en gebruiksvriendelijke gasbarbecue.

Wij waren aanwezig in Villa Roche Rouge met 8 volwassenen en 3 baby's. Het huis is uitgerust met verschillende kind- en babyvriendelijke spullen: een ververskussen, een hoge eetstoel, een babybedje met hygiënische urinebescherming, drinkbekertjes,een staafmixer, ... wat zeer handig is met baby'tjes of kleine kindjes.

De slaapkamers zijn eveneens erg ruim, bieden plaats om een extra babybedje te installeren en bieden ook meer dan voldoende opbergruimte voor de spullen van ouders en kinderen.

Er zijn verschillende terrassen waar je kan genieten van een aperitiefje in de zon: aan de eettafel , in de loungehoek, aan het zwembad. Genoeg variatie om elk aperitiefmoment te doen slagen met voldoende ligstoelen en tafeltjes.

Ook voor de minder enthousiaste zonnekloppers zijn er genoeg parasols en schaduwrijke plekjes om tot rust te komen, waaronder de petanquebaan.

De heuvelachtige ligging is een uitzonderlijke troef van deze villa: prachtig zeezicht op de baai van Cannes met daarbij ook onmiddellijke bereikbaarheid naar autosnelweg en de luchthaven van Nice.

Als zeilers hebben wij ons gewaagd aan een zeiltochtje op de "Lac de Saint Cassain", een must voor elke watersporter met zeilervaring in een prachtige natuuromgeving.

Dit huis is met andere woorden uitermate geschikt en uitgerust voor een heerlijke vakantie onder jonge gezinnen, een aanrader!

Het huis is uitzonderlijk goed uitgerust en perfect onderhouden.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
1 aug 2017
Dank u wel voor uw review, we zijn blij dat u genoten heeft van de villa, en hopen u een volgende keer weer te mogen begroeten.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren