“Uitstekend!”

L'Aloze-Atlantic
Geclassificeerd als nr. 5 van 38 Restaurants in Wimereux
Keukens: Pub-restaurant
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima adres voor wie op zoek ik naar een verfijnde doch betaalbare keuken! Wij hadden niet gereserveerd en kregen na een 20tal minuutjes een tafeltje; op drukke dagen lijkt reserveren wel een must.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten de brasserie L' Alozee op een woensdag middag. Vriendelijke ontvangst. Snelle bediening. € 22 voor een lunch met voorgerecht en hoofdgerecht. Verse garnalen en een sappig stukje parelhoen en een lekker stuk kabeljauw. Goede cuisson. Ideaal voor een lunch. Geen topgastronomie maar gewoon een eerlijke en lekkere keuken. De zaal zat vol.

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben er gelunched zonder reservering tijdens een storm die op de dijk inbeukte met prachtige taferelen als gevolg zoals je kunt zien op de foto. Verse producten. Lunchmenu zelf samenstelbaar aan zeer democratische prijs. Hoog culinair niveau. Creatief met traditionele ingredienten. Vriendelijke bediening ..... En un mot : Impeccable !

19 december 2017 beoordeeld

Een meer dan uitstekend adres aan de Franse Opaalkust. Het eten is hier van uitstekende kwaliteit en met veel zorg bereid en opgediend. Het vaste menu aan 26 euro per persoon biedt een aantal keuzes, dus iedereen vindt zeker iets dat hij of zij lekker vindt. Je maaltijd verorberen doe je hier bovendien in een prachtig en smaakvol ingericht pand, met overal zicht op zee. Ik ben hier al zo dikwijls langs geweest en nog geen enkele keer is het mij tegengevallen. Vanuit de zaak heb je trouwens ook zicht op de open keuken, dus hier is er geen gebrek aan transparantie aan hoe de gerechten bereid worden.

Bonuspunten krijgt het personeel voor de klantvriendelijkheid! In mijn gezelschap bevonden zich twee andersvalide personen. Toen bleek dat de toegang naar onze tafel voor hen niet mogelijk was, kregen we zonder problemen een andere tafel toegewezen, ook al was het tijdens een drukke middagshift.

1 november 2017 beoordeeld

Lekker gegeten voor een zeer democratische prijs. De kabeljauw met witte bonen en gerookt spek was zeer lekker, evenals de pana cotta met mango en crumble. Zeer gemoedelijke sfeer. zicht op zee en op de activiteiten in de keuken.
Aanrader! maar reserveer op voorhand want het restaurant was tijdens ons bezoek helemaal volzet.

Reizigers die L'Aloze-Atlantic bekeken, bekeken ook

Audresselles, Pas-de-Calais

Boulogne-sur-Mer, Pas-de-Calais

Boulogne-sur-Mer, Pas-de-Calais

In L'Aloze-Atlantic geweest? Deel je ervaringen!