7 juli 2017 beoordeeld

Na de goede recensies waren we hoopvol over deze accommodatie. Eerste indruk was heel goed: prachtige ligging direct aan zee en strand, mooi aangelegde omgeving (tuin), maar er waren ook onvolkomenheden. Ontbijt is erg eenvoudig, past niet bij de verdere uitstraling en staat niet in verhouding tot het eten in het restaurant (dat prima was). Brandgat van een sigaret in een van de beddenlakens mag gewoon niet gebeuren. Ander punt: bij 30 graden wil je dat de airco het doet en als dit niet het geval is, dat het snel wordt opgelost. Dat is niet gebeurd en heel vervelend lijken ze dat niet te vinden. Op de laatste was er 's avonds opeens geen warm water meer in de drie kamers waar we sliepen. In beide gevallen wordt er niet actief gevraagd of het al opgelost is, maar moet je er zelf voortdurend achteraan. 'Désolée' wordt wel heel gemakkelijk gezegd. Ter compensatie kregen we n.a.v. de airco-klacht een beetje korting op prijs van 1 van de kamers. Dat dit onze ontevredenheid niet wegneemt, wordt niet begrepen. Onze indruk is dat hier vooral geld moet worden verdiend, maar dat niet wordt begrepen dat je daarvoor ook je klanten de service moet bieden die zij verdienen.

Verbleef: juli 2017
31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel. Wel wat prijzig. Eind mei 190.00€ ex. ontbijt. Ontbijt was simpel maar prima wel 13.00€
Lekker gegeten in restaurant aan zee/ balkon! Parkeren op eigen terrein. Ook barretje en pizzatentje op het strandje.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld

Een mooi gelegen hotel. We hadden een mooie kamer met terras en zeezicht. Er waren ligzetels op het terras. Het geheel is netjes onderhouden.
Fantastisch ontbijt, met charcuterie, kazen, eitjes, ontbijtgranen en ga zo maar door.
Wij waren hier buiten seizoen ( eind oktober) en dan is er niet altijd een bezetting op de receptie, wat een beetje vreemd overkwam. Maar het geheel heeft alles een meerwaarde gegeven. Een aanradertje.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
19 mei 2015 beoordeeld

Goed onderhouden hotel met moderne kamers. Erg mooi en groot terras met tafeltje en ligzetels. Mooie badkamer, met goede spiegel aan lavabo. Gratis wifi. Veel parkeermogelijkheid. Erg goed ontbijtbuffet. Gastronomisch restaurant met heerlijke wijnen. De vissoep was excellent. Jammer dat er 's nachts geen receptionist aanwezig was. Zeker een aanrader.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
25 augustus 2012 beoordeeld

Verzorgd hotel met modern ingerichte kamers. Onze kamer had mooi terras met schitterend zeezicht. Rustige ligging. Goed werkende airconditioning. Hotel beschikt over gastronomisch restaurant en bistro. Ook heel wat andere goede restaurants in de buurt. Hotel beschikt ook over aangename bar vlak aan strand en zee. Ontbijtbuffet is OK, maar alles is zelfbediening. Over gans hotel ook gratis Wifi, alhoewel in onze kamer ontvangst niet goed was. Hotel beschikt wel niet over zwembad, maar ligt vlak aan zee. Voldoende parkeergelegenheid

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner