“must do”
Beoordeling van Altipiani

Altipiani
Geclassificeerd als nr. 4 van 6 Outdooractiviteiten in Corte
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
19 augustus 2017 beoordeeld

canyoning stond al langer op ons to-do lijstje en Corsica biedt veel mogelijkheden om dat te doen. Dit bedrijf doet het professioneel met aardige mensen.Helaas was bosbrandgevaar de reden dat we naar een gemakkelijke canyon moesten uitwijken. Maar zelfs dat was nog een belevenis. Zwaar maar zeker de meoite waard.

22 juli 2016 beoordeeld

Prachtige omgeving, top gids (merci Magali), een zalige namiddag voor mij en mijn 3 kids van 14, 12 en 10 jaar. Volgend jaar willen ze dit zeker weer eens doen maar dan misschien de sportievere versie. Het was een leuke eerste kennismaking met 'canyoning'.

12 augustus 2015 beoordeeld

wij deden de kidscanyoning/randonée aquatique met 7 volwassenen en 14 kinderen tussen 6 en 14 jaar. Het was super. Goede uitrusting (met schoenen!), en pak (alhoewel één man een vrouwenpak kreeg (hij was beeldig ;-)).

4 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ervaren gids via Altiplani canyoning gaan doen in Le Verghellu. Leuke canyon met veel afwisseling, voor beginners (met tieners van 12 en 14 jaar). O.a hoge sprong vanop 9 meter (of rappel als je niet wil springen) en stukje death-ride. Alles goed geregeld via Altiplani.

Bekijk meer beoordelingen
24 juli 2015 beoordeeld

Zeker en vast aan te raden, je ziet de bergen van een hele andere kant! Ondertussen krijg je de ene na de andere 'kick' !
Je krijgt een volledige uitrusting (incl schoenen!) en de begeleiding is top !

Reizigers die Altipiani bekeken, bekeken ook

In Altipiani geweest? Deel je ervaringen!