La Rebiere d'Or(Mouleydier)
  • Restaurant
  • Bar/lounge
La Flambee(Bergerac)
  • Gratis parkeren
Ludik for Rêveurs(Bergerac)(Heel veel waar voor je geld!)
Europ'Hotel(Bergerac)
  • Spa
Hotel de France(Bergerac)
13 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen week met vriendengroep een aantal dagen gelogeerd bij Les Merles. Voelde als thuiskomen. Warme ontvangst door eigenaar en personeel. Prachtige ligging, fraaie kamer, heerlijk zwembad. Eten op niveau zowel in restaurant als op terras. Hier wil je gewoon weer terugkomen!

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Service marketi... C, Responsable relations clients van Chateau les Merles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Bonjour Jeanne755,

We kindly thank you for taking the time to share your experience at Château les Merles.
We are happy that you and your friends have enjoyed your stay with us.
We would love to welcome you again.

Looking forward to this new opportunity,
Kind regards,
Sibylle Poireault
Relation Guests

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een druilerige zaterdag sfeervol bij de open keuken in het Chateau genoten van het daglunchmenu. Ook voor de kleinere trek is er keuze op de kaart.
Prettige sfeer met de golfers aldaar en de mooie omgeving.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Andrea S, Leiter Gästebetreuung van Chateau les Merles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Geachte E W,
Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Goed om te horen dat de lunch en de omgeving u goed zijn bevallen. Wij kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen in ons gastronomisch restaurant.
Andrea Schwab
Guest Relations

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige feestlokatie! Samen met nog een aantal stellen de bruiloft gevierd van mijn schoonzus. Overnachtingen, eten, sfeer: alles was top. Bedankt voor de gastvrijheid en de ervaring! Leuk dat Jan nog even wat Nederlandse liederen zong en accordeon speelde :)

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 20 september 2017

Geachte mevrouw Tilly,
Hartelijk dank voor uw positieve recensie!
Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Château les Merles. Goed om te horen dat het diner u goed is bevallen. Ook vinden wij het fijn dat u plezier heeft gehad bij de bruiloftfeest en dat de service van ons team aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Nogmaals onze dank voor het schrijven van een recensie en wij kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groeten,
Andrea Schwab
Guest Relations

8 april 2017 beoordeeld

Je rijdt de oprijlaan op en je voelt het al...............mooi, gezellig, chique, rustig,aangenaam,...............en na enkele minuten word je gevoel ook realiteit : de uitbater verwelkomt je buiten en biedt je onmiddellijk een glas champagne aan met bijhorende hapjes. De koffers zet je gewoon neer en eerst even bekomen en genieten volgens de uitbater..............en hij heeft gelijk !!!!
Terwijl we gezellig zitten te genieten brengt hij de valiezen naar de kamers in het oude maar o zo mooie landhuis (kasteel). Perfect ingericht en je krijgt het gevoel van vroeger met de touch van nu. Het diner in het restaurant is ook heel lekker en heel betaalbaar alsook de dranken. Vriendelijk en gastvrij ?! Ongelooflijk !!! Ik heb zelden zo'n spontaan en vriendelijk en open bediening gehad als daar. Niets is hen te veel !!! Het ontbijt kregen we aan de kant van de open keuken en dat was heel lekker. De attentie voor mijn verjaardag (een fles cava) was een leuke bijkomende attentie. Ook de eigenaar van het kasteel woont daar en ook hij maakt gewoon een praatje met je ....................een aanrader of neen een "must" als je in deze streek bent !!!

Kamertip: Er is geen lift .............
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Originele correct geprijsde menu's (€ 30 à € 40), gerechten worden fraai opgediend door vriendelijke en attente bediening. Smaakvol interieur, brandende open haard.
Aardige wijnkaart met nadruk op regionale Bergerac wijnen.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 9 november 2016

Bonjour Antoine.

We kindly thank you to share your experience at Chateau les Merles. We are very happy to read you enjoyed our gastronomic restaurant.
We hope to have the pleasure to see you again.
Best Regards
Mr Lilian Beissel