Beoordeeld op 13 mei 2018

Afgelopen week met vriendengroep een aantal dagen gelogeerd bij Les Merles. Voelde als thuiskomen. Warme ontvangst door eigenaar en personeel. Prachtige ligging, fraaie kamer, heerlijk zwembad. Eten op niveau zowel in restaurant als op terras. Hier wil je gewoon weer terugkomen!

Datum van verblijf: mei 2018
Service marketi... C, Responsable relations clients van Chateau les Merles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Bonjour Jeanne755,

We kindly thank you for taking the time to share your experience at Château les Merles.
We are happy that you and your friends have enjoyed your stay with us.
We would love to welcome you again.

Looking forward to this new opportunity,
Kind regards,
Sibylle Poireault
Relation Guests

Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Op een druilerige zaterdag sfeervol bij de open keuken in het Chateau genoten van het daglunchmenu. Ook voor de kleinere trek is er keuze op de kaart.
Prettige sfeer met de golfers aldaar en de mooie omgeving.

Datum van verblijf: oktober 2017
Andrea S, Leiter Gästebetreuung van Chateau les Merles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Geachte E W,
Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Goed om te horen dat de lunch en de omgeving u goed zijn bevallen. Wij kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen in ons gastronomisch restaurant.
Andrea Schwab
Guest Relations

Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Wat een prachtige feestlokatie! Samen met nog een aantal stellen de bruiloft gevierd van mijn schoonzus. Overnachtingen, eten, sfeer: alles was top. Bedankt voor de gastvrijheid en de ervaring! Leuk dat Jan nog even wat Nederlandse liederen zong en accordeon speelde :)

Datum van verblijf: september 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 20 september 2017

Geachte mevrouw Tilly,
Hartelijk dank voor uw positieve recensie!
Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Château les Merles. Goed om te horen dat het diner u goed is bevallen. Ook vinden wij het fijn dat u plezier heeft gehad bij de bruiloftfeest en dat de service van ons team aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Nogmaals onze dank voor het schrijven van een recensie en wij kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groeten,
Andrea Schwab
Guest Relations

Beoordeeld op 8 april 2017

Je rijdt de oprijlaan op en je voelt het al...............mooi, gezellig, chique, rustig,aangenaam,...............en na enkele minuten word je gevoel ook realiteit : de uitbater verwelkomt je buiten en biedt je onmiddellijk een glas champagne aan met bijhorende hapjes. De koffers zet je gewoon neer en eerst even bekomen en genieten volgens de uitbater..............en hij heeft gelijk !!!!
Terwijl we gezellig zitten te genieten brengt hij de valiezen naar de kamers in het oude maar o zo mooie landhuis (kasteel). Perfect ingericht en je krijgt het gevoel van vroeger met de touch van nu. Het diner in het restaurant is ook heel lekker en heel betaalbaar alsook de dranken. Vriendelijk en gastvrij ?! Ongelooflijk !!! Ik heb zelden zo'n spontaan en vriendelijk en open bediening gehad als daar. Niets is hen te veel !!! Het ontbijt kregen we aan de kant van de open keuken en dat was heel lekker. De attentie voor mijn verjaardag (een fles cava) was een leuke bijkomende attentie. Ook de eigenaar van het kasteel woont daar en ook hij maakt gewoon een praatje met je ....................een aanrader of neen een "must" als je in deze streek bent !!!

Kamertip: Er is geen lift .............
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

Originele correct geprijsde menu's (€ 30 à € 40), gerechten worden fraai opgediend door vriendelijke en attente bediening. Smaakvol interieur, brandende open haard.
Aardige wijnkaart met nadruk op regionale Bergerac wijnen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 9 november 2016

Bonjour Antoine.

We kindly thank you to share your experience at Chateau les Merles. We are very happy to read you enjoyed our gastronomic restaurant.
We hope to have the pleasure to see you again.
Best Regards
Mr Lilian Beissel