“Heerlijk!”

Keukens: Frans, Hedendaags
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten van de groenten uit de eigen tuin. De rode en witte wijn van Chateau les Merles smaakte uitstekend; erg leuk om zo lokaal te mogen genieten!
Vooral de cheesecake met rode vruchten als nagerecht is een aanrader!

Antwoord van management:Gereageerd 4 weken geleden

Geachte mevrouw Tilly,
Heel bedankt voor uw beoordeling.
Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw recente verblijf in Château les Merles. Goed om te horen dat het diner, de diversiteit op de menu kaart, de uitmuntende wijnen en het dessert u goed is bevallen.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel en we hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Andrea Schwab
Guest Relations

Schrijf een beoordeling

6 september 2017 beoordeeld

Zeer mooie locatie voor een overheerlijk diner aan een zeer betaalbare prijs. Voor een romantisch diner ben je hier op het juiste adres!

Antwoord van management:Gereageerd 5 weken geleden

Geachte heer Rudi,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie! Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Stenden Hotel. Goed om te horen dat het diner u goed is bevallen. Ik zal uw aardige complimenten zeker doorgeven aan de rest van mijn team. Nogmaals onze dank voor het schrijven van een recensie en wij kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Andrea Schwab

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gekomen op aanraden van onze gastheer in het dorpje verder op. En we hebben het ons niet beklaagd. Echt culinair top, met lekkere wijn op een gezellig en mooi terras. Wij hebben a la carte gegeten en dan nog zijn de prijzen correct. Ook een pluim voor de bediening die alles in de gaten heeft en heel erg vriendelijk zijn, zeker een aanrader.

9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al meerdere jaren. Deze keer met 3 vrienden. Ontvangst door Remi is gastvrij als altijd en een tafel binnen bij de openbaars gekregen. Dit is wel eens anders geweest. Gerechten erg lekker en goed op smaak. Eigenlijk nog nooit slecht gegeten hier. Tijd tussen de gerechten is goed en de huisgemaakte koekjes bij de koffie blijven lekker. Moeite waard om langs te gaan en je in de watten te laten leggen!

13 september 2016 beoordeeld

gezellig buiten dineren bij kaarslicht met verse en prachtig klaargemaakte gerechten, met lekkere en betaalbare wijntjes.
een topper!

Reizigers die Restaurant Les Merles bekeken, bekeken ook

In Restaurant Les Merles geweest? Deel je ervaringen!