TripAdvisor
Ninove
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Alle zintuigen zijn voldaan”
Beoordeling van 't Sleutelgat

't Sleutelgat
Geclassificeerd als nr. 1 van 60 Restaurants in Ninove
Keukens: Frans
14 september 2019 beoordeeld

Mijn neef en zijn echtgenote kwam al een aantal keren langs in 't Sleutelgat en vertelden ons zoveel lovende dingen dat we beslisten om de proef op de som te nemen. Tijdens onze eerste kennismaking kozen we voor de lunch. De zelfgemaakte gin was alvast een schot in de roos en kon tellen als starter. Bij het aperitief kregen we diverse kleinere maar uiterste lekkere hapjes, die telkens een streling voor oog en smaakpapillen waren. Dit beloofde voor het vervolg en we werden inderdaad verwend. De chef toonde zijn creativiteit ook in hetgeen volgde. Het pallet aan smaken in zowel voor- als hoofdgerecht is teveel om op te noemen, maar telkens een streling voor heel wat onze zintuigen. Ook de bijpassende wijnen werden gesmaakt door onze echtgenotes en ons gezelschap werd bediend door het attente en vriendelijke duo met de gastvrouw en ober. Onze eerste kennismaking is zowaar een ontdekking, maar is tevens een reden om terug te komen en om deze ontdekking met meer mensen te delen. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld

Dit was de eerste keer dat we dit restaurant bezochten en zeker niet de laatste keer. Deze gelegenheid beschikt over een mooie binnenkoer en dito tuin waar het vermoedelijk heerlijk vertoeven is als de weersomstandigheden dit toelaten.
Bij binnenkomst word je vriendelijk ontvangen. De zaak was volzet en dat voor een vrijdagmiddag!
Ons gezelschap koos voor het lunchmenu + dessert en vrijdag is visdag :-)
Bij het aperitief (proef zeker eens de Cava met appel), werden 5 amuses geserveerd (zie één van de foto’s). Nadien volgde het voorgerecht (makreel) en het hoofdgerecht (zwaardvis). De witte wijnen (Spaans en Italiaans) pasten ook volledig bij de visgerechten.
Het dessert was ijs op basis van citrusvruchten en was ook top (zie foto).
Bij je bezoek, moet je ook eens achter de deur checken waar je beide toiletten vindt.
Proficiat aan gans het team!

Enige minpuntjes: lang op voorhand reserveren, maar dit ligt aan het feit dat dit een toprestaurant is en de kleine parking. Met beide zaken heb ik evenwel geen rekening gehouden bij mijn beoordeling.

Datum van bezoek: september 2019
30 augustus 2019 beoordeeld

Zeer spontaan en (belangrijk) persoonlijk onthaal!

De combinatie van elk gerecht is een feest voor de maak en de manier waarop ze alles presenteren is een pareltje! De spontane niet altijd even serieuze service maakt het bezoek volledig af.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Dit is ons favoriet restaurant om gastronomisch te dineren en te genieten van de geweldige gerechten die de chef telkens weer weet te bereiden.
Enkel voor het ontvangst ga je al terug, hartelijke en persoonlijke begroeting
door de dochter en de ober , bediening buiten categorie doen zelfs een inspanning om te gerechten in het frans aan te kondigen.
Lekkere wijnen bij de gerechten top kwaliteit met telkens weer verrassende combinaties kwa smaken en presentatie.
tot volgende keer.....

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Een zeer aangenaam restaurant. Vriendelijk onthaal en zeer vlotte bediening. Wij waren er op zeer warme dag en alle gerechten waren daarop afgestemd. Bijzonder goede combinatie van smaken, prachtig opgediend. Voor mij beste ooit!
Je moet wel lang vooraf reserveren.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die 't Sleutelgat bekeken, bekeken ook

Halle, Vlaams-Brabant
Saintes, Vlaams-Brabant

In 't Sleutelgat geweest? Deel je ervaringen!