“Beter kan niet”

't Sleutelgat
Geclassificeerd als nr. 1 van 48 Restaurants in Ninove
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld

Ik ga regelmatig gaan eten op restaurant in de regio's Aalst Ninove Gent.
maar restaurant t'sleutelgat was toch de moeite voor een beoordeling te geven. Ik heb een zeer fantastiche ervaring, als starter met de smaakvolle huis gemaakte Gin tot de lekkere koffie, met koekjes een dikke dikke dikke 10. Het hapje van rode biet zeer lekker en de mosseltjes ook zeer goed. het voorgerecht was niet zo MIJN ding voor men vriendin was het super <3. Het hoofdgerecht vond ik jammer dat ik het moest opeten het was allemaal zo mooi, de smaken waren top een echt orgasme in de mond de verschillende smaken en kleuren en geuren waren top. Het dessert de aardbeien was gewoon zoveel smaak ik zou 3 borden kunnen op eten... Het Restaurant T'sleutelgat was top ik geef het meteen een dikke ster ik ga zeker en vast terug komen. DOE ZO VOORT

30 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening, mooi kader... hapjes lekker; noch voorgerecht en hoofgerecht voldeden aan verwachtingen: mooi bordje, weinig smaak. De voorgestelde wijn met het gerecht was geen aanrader, jammer.

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke en oprechte ontvangst. Uitdagende en unieke hapjes en hoofdgerechten op topniveau!

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig over de hele lijn! Heerlijke combinaties, mooie creaties, zeer origineel. Hier gaan we zeker nog terug.

3 maart 2018 beoordeeld

Sublieme gerechten,prachtig geserveerd.heel vriendelijke bediening,warm familiaal gebeuren.Ook ideaal voor familiefeestjes.mooi kader, rustig gelegen locatie met buitenterras

Reizigers die 't Sleutelgat bekeken, bekeken ook

Halle, Vlaams-Brabant

Ninove, Oost-Vlaanderen

In 't Sleutelgat geweest? Deel je ervaringen!