“Vriendelijk maar traag”
Beoordeling van Break@4 Eetkaffee

Break@4 Eetkaffee
Geclassificeerd als nr. 26 van 50 Restaurants in Ninove
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bestelde een broodje break@4 gehakt en een kwartier na mijn bestelling stond ik nog te wachten. Wel zeer vriendelijke bediening. Volgende keer neem ik een gewoon broodje dat niet warm is, dat gaat wel snel!

5 maart 2018 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst en vlotte bediening, ook op piekmomenten. Ruime keuze uit klassieke broodjes, maar ook veel 'specialekes'. Rustige eetruimte boven de broodjeszaak. Ook heel makkelijk te parkeren.

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Niet enkel de broodjes, maar ook de pastagerechten en vlees staan op de kaart. Zeer vriendelijke uitbaters! Voldoende zitplaatsen en parking. Ook terras aanwezig.

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere broodjeszaak/pastabar waar je ook meer kan verwachten dan alleen maar dat. Vriendelijke uitbaters waar je je onmiddellijk welkom voelt. Mooi aangepast decor met veel parkingruimte. Een absolute aanrader in de streek!

Reizigers die Break@4 Eetkaffee bekeken, bekeken ook

Ninove, Oost-Vlaanderen

In Break@4 Eetkaffee geweest? Deel je ervaringen!