“Heerlijk lunch met sandwich en salade”

Sibu Restaurant & Coffee Store
Geclassificeerd als nr. 7 van 62 Restaurants in Uvita
16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Hollandse maag verlangt naar sandwiches (beter bruin brood maar daar rekenen we hier niet op). De sandwiches van Sibu zijn heerlijk. Naast de bestelde ingrediënten krijg je ook tomaat en sla. Dat alles in mooie, grote hoeveelheden op een vers broodje. De huisssalade die mijn tafelgenoot at mag ook zeker zijn!

Datum van bezoek: februari 2017

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Uvita hebben we hier genoten van de lekkere koffie en fantastusche lunch gerechten. Op de terugweg vanuit Drake Bay nogmaals langs gereden voor een goede kop koffie. Een aanrader dus!

Datum van bezoek: augustus 2016
23 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere geluncht. Uitstekende sandwich en een zalige salade, gezeten op het terras voor de winkel. Daarbij hadden we twee vruchtendrankjes die voor een keer niet teveel gezoet waren.

Datum van bezoek: januari 2016
19 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de heen en terugreis hier gestopt om heerlijke koffie en cappuccino te drinken. Kan buiten op een klein buiten terras.Echt de moeite waard om even te stoppen. Aardig personeel. Zijn druk bezig om de inrichting te vernieuwen.

Datum van bezoek: oktober 2015
7 oktober 2015 beoordeeld

Helaas was Sibu tijdens onze vakantie grotendeels gesloten ivm een verbouwing. Op onze laatste dag een smootie en koffie gedronken. Uitstekende kwaliteit en goede service.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Sibu Restaurant & Coffee Store bekeken, bekeken ook

Uvita, Provincie Puntarenas

In Sibu Restaurant & Coffee Store geweest? Deel je ervaringen!