“Echt gelukkig dit plekje ontdekt te hebben”
Beoordeling van Gusto Italian Restaurant

Gusto Italian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 61 Restaurants in Uvita
Keukens: Latijns, Midden-Amerikaans, Fusion
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ken de omgeving best goed en er zijn zeker enkele lekkere restaurants hier, maar als Europese foodie ben ik misschien een tikje veeleisender en blijf ik vaak nog wat op mijn honger zitten als het echt op kwaliteit aankomt. Tot nu. Dit restaurant hééft het: dat tikkeltje meer, écht goed eten. Kwalitatieve, verse ingrediënten, pure keuken. Exact wat ik hier miste. Spijtig genoeg konden we geen vis of zeevruchten proberen want hun voorraad was beide bezoeken uitgeput. De eigenaars zijn Italianen dus vanzelfsprekend mag je ook rekenen op een hartelijke en zeer correcte service. Om van het adembenemende zicht te kunnen genieten, geraak je er het makkelijkste met een 4x4, maar het is dan ook de moeite waard. Ook prijs-kwaliteit zitten ze voor mij best correct. Uiterst aangeraden dus!

Luca Francesca P, Proprietario van Gusto Italian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2018

Thank you very much, we're happy that you appreciated our place and food! Sorry for fish we're improving our fresh supply, thanks a lot

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hmm, het was smullen bij Remo!
Een mooie uitdaging om "boven" te komen, maar als je er eenmaal bent, wauw! Prachtig uitzicht over de jungle en de kustlijn. En onder het genot van dit mooie uitzicht ook nog een heerlijk gegeten. Mijn peppersteak was fingerlicking good. En daarnaast ook nog top geholpen door Juan Carlos!

Zeker een aanrader als je in de buurt bent!

15 januari 2017 beoordeeld

Een erg gezellig restaurant met een terras waarbij het uitzicht geweldig is. In de directe omgeving zijn er heel veel Toekan's te zien. Het terras heeft een prachtig zicht op de oceaan. Een feest om een zonsondergang mee te maken.
De bediening is heel vriendelijk en het eten is prima.

21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht van het restaurant is adembenemend. Je zit midden in de jungle. Tijdens het eten zagen we een toekan en een groep howler monkeys. Echt super. Verder is het uitzicht super mooi met de ondergaande zon. Het eten was erg lekker. Goed op smaak en met heerlijke groenten. Service was ook goed. Al met al top.

23 september 2015 beoordeeld

Bij Rancho Remo kun tijdens het eten genieten van het schitterende uitzicht over de Pacific Ocean. Het eten is over heerlijk en de bediening is perfect. Onze gastvrouw komt van de Antillen en spreekt dus goed Nederlands. Zij gaf ons een aantal tips voor trips in de omgeving. Een place to Be als je in Uvita bent.

Sonja en Gijs

Reizigers die Gusto Italian Restaurant bekeken, bekeken ook

Uvita, Provincie Puntarenas

In Gusto Italian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!