“Genoten!”

Keukens: Latijns, Midden-Amerikaans, Fusion
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hmm, het was smullen bij Remo!
Een mooie uitdaging om "boven" te komen, maar als je er eenmaal bent, wauw! Prachtig uitzicht over de jungle en de kustlijn. En onder het genot van dit mooie uitzicht ook nog een heerlijk gegeten. Mijn peppersteak was fingerlicking good. En daarnaast ook nog top geholpen door Juan Carlos!

Zeker een aanrader als je in de buurt bent!

15 januari 2017 beoordeeld

Een erg gezellig restaurant met een terras waarbij het uitzicht geweldig is. In de directe omgeving zijn er heel veel Toekan's te zien. Het terras heeft een prachtig zicht op de oceaan. Een feest om een zonsondergang mee te maken.
De bediening is heel vriendelijk en het eten is prima.

21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht van het restaurant is adembenemend. Je zit midden in de jungle. Tijdens het eten zagen we een toekan en een groep howler monkeys. Echt super. Verder is het uitzicht super mooi met de ondergaande zon. Het eten was erg lekker. Goed op smaak en met heerlijke groenten. Service was ook goed. Al met al top.

23 september 2015 beoordeeld

Bij Rancho Remo kun tijdens het eten genieten van het schitterende uitzicht over de Pacific Ocean. Het eten is over heerlijk en de bediening is perfect. Onze gastvrouw komt van de Antillen en spreekt dus goed Nederlands. Zij gaf ons een aantal tips voor trips in de omgeving. Een place to Be als je in Uvita bent.

Sonja en Gijs

5 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen de tip om hier te gaan eten van de eigenaren van de Cacatua Lodge (aanrader) een 4x4 auto is aan te bevelen! Maar wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Helaas waren we te laat om de prachtige zonsondergang te zien. Supervriendelijke eigenaresse die ook Nl spreekt. Echt een aanrader!

Reizigers die Ranchos Remo bekeken, bekeken ook

Uvita, Provincie Puntarenas

In Ranchos Remo geweest? Deel je ervaringen!