“Heerlijke aanrader”

10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten.
Vriendelijke bediening
Wel erg prijzig!
Zalm met cocos een absolute aanrader.
Gezellige sfeer

Schrijf een beoordeling

8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig eten. Zeer sympathieke eigenaren en bediening. Rustig gelegen, vlakbij het strand. Super service. Prachtige smaken. Leuke atmosfeer. Tip: bestel kreeft 24 uur van te voren.

7 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening met aandacht, chef komt zelf vragen of alles in orde is, de kreeft dient wel 24 uur vantevoren besteld worden wat zeker de moeite waard is! Heerlijke paella maar ook de tenderloin steak met rode wijn/kersen saus is een aanrader. Midden in de jungle, reserveren is wel nodig!

10 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Iets wat verstopt in de jungle zit dit verassende restaurant. Onze gastheer van de B&B had ons getipt om hier naar toe te gaan. We verwachten een soort tapas barretje, maar het was alles behalve dat. We werden vriendelijk ontvangen en werden geadviseerd in hun specialiteiten. Toen de borden eenmaal op tafel waren, werden we omver geblazen door de héérlijke smaken. De sauzen die deze chef maakt, zijn uniek en zul je nergens anders proeven! Hij komt persoonlijk ook langs bij iedere tafel om te vragen hoe het smaakt en een praatje te maken, vonden wij heel leuk! We zijn heel wat gewend en gaan heel wat restauranten van alle kwaliteiten af, maar hier werden we echt verrast. De producten, de haring, de combinatie van specerijen zijn perfect. Ik zal niet te veel verklappen, en zou zeggen probeer het echt zelf! Wij zijn in ieder geval de dag er na nog een keer terug gegaan om wederom te smullen..!

16 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zn tweetjes een super lekkere paella gegeten. Deze was zeer rijkelijk gevuld. De eigenaar / chef kwam m persoonlijk opdienen. Als drankje sangria genomen. Ook erg lekker. Kosten voor deze maaltijd zo'n 18.000 collonnes wat gezien de vulling van de paella echt een koopje was!

Reizigers die Sabor Espanol bekeken, bekeken ook

Uvita, Provincie Puntarenas

In Sabor Espanol geweest? Deel je ervaringen!