14 mei 2018 beoordeeld

We kunnen geen negatieve zaken zeggen over West Nest Lodge. Ons verblijf daar was werkelijk een verademing . Alles viel op zijn plaats. De rust , de dieren, de omgeving, het eten, het verblijf. Een echte aanrader .

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Bedank L.j.a G
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaresse was vriendelijk.
Onze tent was prima maar ze staan zeer dicht op elkaar maar we waren de enigste gasten dus hadden er geen last van. We vonden de sfeer grimmig, dieren in een kooi en de bar hangt vol met opgezette dieren....er hing geen fijne sfeer.
Het eten was echt niet te eten en van het ontbijt ben ik zelfs ziek geworden waardoor ik met buikkramp het vliegtuig in kon...
Al met al zeker geen aanrader

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

West Nest Lodge is gelegen op een heel groot prive terrein. Op het terrein is en wandeling uitgezet van 4 km. We kwamen kudu's, sruisvogels en allerlei soorten herten tegen. Heel mooi!
De eigenaresse is erg vriendelijk. De chalets zijn ruim, mooi ingericht met een aparte slaapkamer en een heerlijke veranda waar je kan genieten van de ondergaaande zon.
Een heerlijke ontspannen plek om te verblijven!

Verbeterpunt zou kunnen zijn om de menukaart uit te breiden met iets vegetarisch. Nu kun je alleen een salade eten.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
wnl2015, General Manager van West Nest Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Good Day M L

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nacht verbleven. Zeer vriendelijke ontvangst. Erg nette campsites op mooi vlak terrein met prive sanitair, wat er ook keurig uit zag. West nest lodge ligt een aantal kilometers van de doorgaande weg af, staat keurig aangegeven en het toegangspad is prima te berijden.

Het eten in het restaurant was heerlijk en gunstig geprijsd. Tevens een leuke bar. Het ontbijt was zelfs bij de campsite inbegrepen!

Snelle WiFi aanwezig. Daarnaast vele andere faciliteit zoals midgetgolf en een klimwand.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner

Good Day Grunninger

6 oktober 2015 beoordeeld

Wij sliepen in een tent, maar het was prima voor elkaar. Ook de badkamer (apart maar privé) was goed op orde. Zwembad is lekker, eten is prima, locatie is prachtig! Als ik dan toch een minpuntje moet bedenken is het dat de drankjes voor het diner apart bij de bar betaald moeten worden (direct). Diner kon dus wel op de kamer gezet worden, drankjes niet.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner

Good Day Simone