Beoordeeld op 29 mei 2018

We hebben een super verblijf gehad in Hotel de Witte Bergen. De kamer was super mooi, groot en modern ingericht. Het ontbijt was goed verzorgd, genoeg variatie. Ook op het terras en aan de balie werden we vriendelijk door het personeel geholpen.

Beoordeeld op 29 mei 2018

Let op verdeling kamers wijhadden kamer in bijzijn van zeer luidruchtige buitenlandse sport gasten deuren slaan hard praten op gang totaal geen empathie met mede gasten .uitzicht dramatisch met pallets gebroken tegels geen zitje buiten

Beoordeeld op 29 mei 2018

mooie omgeving,er is veel te zien. Boek eens het prachtige Laren en Blaricum. Of lang het gooimeer wandelen. Ik ben er 1,5 week geweest,en ben tijd tekort gekomen. Echt een aanrader!Ook mooie fietsroutes rondom het Hotel. De mooie Theetuin in Eemnes is ook prachtig.

Beoordeeld op 28 mei 2018

Zeer tevreden hotel gast en heerlijkheid van de omgeving erg goed te vertoeven en de keuken maaltijd zijn ook te genieten en het hotel heeft een mooie uitstraling als aan komt rijden en zo gezellig en altijd vrolijk

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 mei 2018

De kamer was luxe, groot met tuintje om lekker rustig buiten te kunnen zitten. Helaas was de badkamer minder praktisch, alles werd nat met douchen. De inloopdouche was geheel open en de afvoer op de vloer kon t water niet verwerken waardoor ook t water vrij ver de badkamer in liep. Putje zat ons inziens ook niet op de goede plek. Helaas geen airco.
Vriendelijk personeel overal en heerlijk eten. Wel erg druk in de eetzaal overdag, ontbijtzaal was lekker rustig s morgens om half 10.
Hele mooie fiets en wandelomgeving.