“Matige thee”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek, heerlijke broodjes en gebak, fijne bediening... Maar van een theetuin mag je wel wat meer verwachten dan deze thee van matige kwaliteit. Het is weliswaar fair trade maar de zakjes die in papier zijn verpakt laten alle subtiele smaakstoffen van de thee vervliegen waardoor de toegevoegde smaakstoffen op de voorgrond treden. Het is te hopen dat theetuinen meer zullen doen aan thee-kwaliteitsbewustwording.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je bepaald je eigen tempo, je besteld en rekent direct af,
je haalt je bestelling op en brengt na afloop je eigen servies weer terug.
Zo leuk al die leuke hoekjes in de grote tuin een fijne lokatie in de natuur, tot ziens

Datum van bezoek: augustus 2019
24 juli 2019 beoordeeld

Op uitnodiging van vrienden van ons, streken we neer aan een van de tafeltjes in de landelijk gelegen theetuin. Als snel was een keuze gemaakt. Koffie/cappuccino en wat lekkers erbij. Het 'lekkers' blijkt zelfgemaakt. Met uitzondering van de glutenvrije brownie, die geleverd werd in een mooi cellofaan zakje. En net als het andere gebak, heerlijk van smaak was.
Hoewel een doordeweekse dag, was het erg druk. Toch zie je lang niet iedereen terug, door de vele leuke verscholen hoekjes.
Op het terrein is behalve een plantenkas ook een soort museum, waar oldtimers staan en er is een levend ganzenbord. Ook aan de allerkleinsten is gedacht, een zandbak die royaal is en voorzien van een afdak! Zo kunnen de kleinsten ook heerlijk beschut tegen de zon lekker spelen.

De theetuin ligt aan de rand van het nationaal landschap Arkemheen en aan de Zuiderzee route. Veel mensen wandelen of fietsen dan ook in deze omgeving waarbij ze de theetuin als uitvalsbasis hebben.
Er is een ruim parkeerterrein.

Wij vonden het een geslaagd bezoek en komen als we in de buurt zijn, vast nog eens terug.

NB: in geval van allergieën of andere diëten, wordt er verzocht dit minimaal 24 uur van tevoren door te geven.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juni 2019 beoordeeld

Een sfeervolle tuin waar je ongedwongen kunt relaxen op zoveel idyllische plekjes! Wij kozen boerenland brood met zalm en verschillende etagères met hartig en zoet. Alles was van zeer goede kwaliteit voor een prima prijs! Kortom een plek waar je zeker terug wilt komen

Datum van bezoek: juni 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier terecht gekomen, maar wat een leuke bijzondere locatie.
Heerlijk geluncht en van de omgeving genoten.
Je komt ogen tekort, heerlijk op het terras genoten van de sfeer en het lekkere eten

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Theetuin Eemnes bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

Eemnes, Utrecht Province

In Theetuin Eemnes geweest? Deel je ervaringen!