“Heerlijk”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel de ambiance als hetgeen er te eten en te drinken is, is geweldig.
Of het nu gaat om een broodje tonijn, zalm of een stuk chocoladetaart, het is allemaal even lekker!
Het is er altijd leuk. Kippen en ooievaars zijn nooi ver weg......

7 mei 2018 beoordeeld

Recent op een prachtige zonnige dag met de Plusbus een bezoek gebracht aan de Theetuin Eemnes. Ondanks de 1e rommelige indruk van het geheel toch een verrassende oase met loslopende kippen, een bezet ooievaarsnest met jongen en begroeiing van allerlei pluimage, kortom heel landelijk en door het primitieve een aparte charme creërend. De consumpties moet je daar halen en voor een groep van 9 personen had dat wel wat voeten in aarde maar mocht de pret niet drukken. De mensen genoten optimaal van het stralende weer en de rustgevende omgeving. Het gebak bij de koffie was van goede kwaliteit en men zei zelfs al dat ze hier de hele dag wel door konden brengen. Een succesvol bezoek dus.

23 april 2018 beoordeeld

Eigenlijk in de loop der jaren regelmatig geweest en al die tijd is de kwaliteit prima geweest, mijn favoriet is het belegde broodje met ossenworst, met name op zomerse en warme dagen is het goed toeven hier, maar ook op dagen in februari of november is het hier prima, je kan hier in de buurt uitstekend wandelen en fietsen, de tuin zelf is goed onderhouden, het kan er behoorlijk druk zijn en dan bestaat er de kans dat je lang in de rij moet staan om geholpen te worden zoals af gelopen keer het geval was, wat mijn enige kritische noot is,

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De theetuin blijft een favoriete locatie om een high tea te doen met een vriendin of lekker te lunchen. Fijn dat honden welkom zijn.

Bestellen doe je bij de keuken/balie, vervolgens krijg je een pieper mee welke afgaat zodra je bestelling klaar is. Dan kun je je bestelling ophalen.

Mooie locatie waar je rustig even rond kunt lopen, veel zitruimte, zowel binnen als buiten. Echt een fijn plekje om na een wandeling heen te gaan of om gewoon zo lekker naartoe te gaan.

Onlangs dus 'gehigh-teaed'. Gewoon weer allerlei lekkere eigengemaakte sandwiches, taarten, cakes, koekjes, wat fruit en noem maar op! Geen standaard Pickwickthee, maar ook wat minder standaard merken. Weer een fijne ervaring.

Theetuin E, Owner van Theetuin Eemnes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Beste Joyce,

Bedankt voor deze positieve uitgebreide review!
Super leuk om te lezen dat je het erg naar je zin hebt bij ons.

Ronald Koekkoek

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een grote groep een high tea genuttigd op deze leuke lokatie. Minpuntje is dat er niet gereserveerd kon worden van te voren. Ontvangst viel wat tegen omdat er op een niet erg vriendelijke manier werd aangegeven dat er vooraf betaald moest worden en we konden geen tijdstip aangeven waarop we de high tea geserveerd wilden hebben om die zelfde reden.
Dit kwam niet erg gastvrij over. High tea zelf was prima in orde genoeg lekkere hapjes van goede kwaliteit. Koffie en thee werden regelmatig aangevuld. Deze lokatie zal zeker met mooi weer een erg leuke plek zijn.

Beste Nathalievth,

Bedankt voor je review.
Erg jammer dat je naast wat positieve dingen ook wat negatieve dingetjes hebt ervaren. Gelukkig kunnen we aan die negatieve dingetjes altijd weer werken om deze zo veel mogelijk te voorkomen. Een tijdstip voor een High Tea opgeven is idd niet mogelijk maar zodra je deze bij ons aan het buffet hebt besteld gaan we meteen voor je aan de slag en kunnen we voor je inschatten wanneer we deze ongeveer gaan uitserveren. We proberen ook altijd iedereen die van te voren ons belt voor info om deze ook zo goed mogelijk te verstrekken. Hierbij leggen we meteen zo goed mogelijk ons concept uit. Wellicht is dit bij jou helaas niet helemaal goed gelukt.

Ronald Koekkoek

Reizigers die Theetuin Eemnes bekeken, bekeken ook

Blaricum, Noord-Holland

Eemnes, Utrecht Province

In Theetuin Eemnes geweest? Deel je ervaringen!