“Genoten van verrassings menu van de chef. ”
Beoordeling van Het Oude Raadhuis

Het Oude Raadhuis
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Eemnes
Prijsklasse: € 7 - € 40
Beschrijving: Of u nu zin heeft in een klein hapje, heerlijke lunch, of uitgebreid diner, bij "Het oude Raadhuis" staan wij voor u klaar. Een drankje drinken is mogelijk in onze sfeervolle bar. Vergaderen, feestje of receptie? In de Heerenzaal kunt u zorgeloos genieten van een verjaardag, feestje of bruiloft.
8 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van verrassings menu van de chef.
Na lange tijd hier weer eens gegeten. Het is anders, andere eigenaar en naar onze mening ook stukken beter. Bij de bestelling vroegen ze of we bij het hoofdgerecht ook salade, frites, of warme groenten wilden. Wel vreemd dat de gekozen frites en salade later apart op de rekening stonden.

Datum van bezoek: april 2024

28 maart 2024 beoordeeld

Bediening is soms ietwat onhandig, maar dat maakt dit de ideale locatie voor een goede lunch op een eerste voorjaarsdag met je geliefde

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
14 januari 2024 beoordeeld

In een bijzonder gezellige ambiance heerlijke gerechten gegeten. De bediening was ook heel vriendelijk .
Lekkere wijnen worden geserveerd.

Datum van bezoek: januari 2024
22 oktober 2023 beoordeeld

Uitstekende lunch met hderlijke gerechten. Alles leuk opgemaakt. En supervriendelijke en attente bediening!

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer
27 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Eemnes is onbekend terrein voor mijn partner en mij maar gelukkig zijn wij op advies bij dit fantastische restaurant beland. Alles klopte van A tot Z. Mooie gerechten, lekkere wijnen en ontzettend fijne gastvrouw. Dit was zeker niet de laatste keer.

Datum van bezoek: september 2023

Reizigers die Het Oude Raadhuis bekeken, bekeken ook

Eemnes, Utrecht Province
Blaricum, Noord-Holland

Eemnes, Utrecht Province

In Het Oude Raadhuis geweest? Deel je ervaringen!