“Vriendelijk, gezellig, lekker en volop parkeerruimte”
Beoordeling van Het Oude Raadhuis

Het Oude Raadhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Eemnes
Beschrijving: Of u nu zin heeft in een klein hapje, heerlijke lunch, of uitgebreid diner, bij "Het oude Raadhuis" staan wij voor u klaar. Een drankje drinken is mogelijk in onze sfeervolle bar. Vergaderen, feestje of receptie? In de Heerenzaal kunt u zorgeloos genieten van een verjaardag, feestje of bruiloft.
31 mei 2018 beoordeeld

Leuk restaurant. We hebben met een groep heerlijk op het terras gezeten. Goede, vlotte en vriendelijke bediening en lekker eten.

Datum van bezoek: mei 2018

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit keer voor het eerst buiten gedineerd , zoals altijd een verwen momentje bij dit heerlijke restaurant . Voor ons is het echt thuiskomen

Datum van bezoek: mei 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op internet de kaart bekeken, helaas was deze niet degene waar ze mee werkten toen wij er waren. De keuze van de deze kaart was wat middle of the road. Koningsdag zou invloed kunnen hebben gehad op de kwaliteit. Garnalen kroketje was te lang gefrituurd of met oud vet. Het hoofdgerecht de vis was qua garing perfect maar de smaak moest van de saus komen. Bediening zeer attent en correct. Kortom, een eenmalige misser ? We gaan het gewoon nog een keer proberen.

Datum van bezoek: april 2018
19 maart 2018 beoordeeld

Toptent in Eemnes, super personeel. Wat kan je hier lekker eten zeg! Goede kwaliteit en uitstekende portie grootte. Sfeer is heel gezellig!

Datum van bezoek: januari 2018
20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne sfeer. Lekker eten en wij voelden ons welkom. Voor herhaling vatbaar. Lekkere wijn, shiraz, en lekker die witlof. Prima hoor.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Het Oude Raadhuis bekeken, bekeken ook

Eemnes, Utrecht Province
Eemnes, Utrecht Province

Blaricum, Noord-Holland

In Het Oude Raadhuis geweest? Deel je ervaringen!