“Deze keer viel het zwaar tegen!”
Beoordeling van Grand Cafe Eemland

Grand Cafe Eemland
Geclassificeerd als nr. 3 van 10 Restaurants in Eemnes
26 september 2020 beoordeeld

We waren voor de vierde keer in Eemland. Vorige keren was het goed, maar deze keer (24 september) was het echt slecht. Een bedorven mosselen de soep, onsmakelijke kippendijen in de salade, donkere plekken in de sla, een biefstuk waarvan leek alsof die in de frituur geweest was. Jammer, want we hadden steeds positieve ervaringen gehad.

Datum van bezoek: september 2020

21 maart 2020 beoordeeld

We mogen graag bij Eemland eten, altijd welkom en altijd lekker. Helaas is het restaurant bezoeken om er te eten nu niet mogelijk, maar je kunt er nu een afhaalmaaltijd reserveren.
Dat hebben wij vandaag gedaan; gewoon lekker drie gangen. Flatbread met olijfolie, saté van kippendijen met frites en salade en tiramisu na. Het was erg lekker! Uitstekend verpakt en het zag er ook allemaal lekker uit.
Houd er rekening mee, wanneer je niet een hele grote eter bent, dat 3 gangen wel veel is. Je zit immers thuis en neemt niet echt pauze tussen voor en hoofdgerecht, je wilt het immers nog wel warm eten en de frites nog enigszins knapperig hebben.
Wij hebben voor morgen dus nog een lekker toetje in de koelkast staan

Datum van bezoek: maart 2020
25 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag op eerste kerstdag gegeten bij restaurant Eemland. Een leuke tafel bij het raam kunnen reserveren voor het kerstbuffet. In totaal 200 gasten voor het kerstdiner en alles stond om 18 uur klaar. Het eten was voldoende warm, de keuze was uitgebreid, en op tijd aangevuld om alle gasten van eten te voorzien. Ruime keus uit vlees, vis en vegetarische gerechten, ook voor kinderen. Het uitgebreide dessert met vruchten, ijs en taartjes stond klaar in een aparte ruimte. Met kerst zijn de prijzen niet al te voordelig, maar zeker redelijk. De mensen van dit restaurant hebben met elkaar, leuk gekleed, erg hun best gedaan om in een stemmig aangekleed restaurant alle gasten een gezellig kerstdiner te bezorgen. Er was een goochelaar om tussen de gangen door de gasten aan tafel te amuseren. We hebben een leuke avond gehad.

Datum van bezoek: december 2019
22 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie. Zeer lekker gegeten. Voldoende keuze. Menu was keuze voor iedereen. Vlees top gebakken.

Datum van bezoek: december 2019
25 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al heel lang komen wij bij Eemland voor lunch, diner of zo maar tussendoor. Langzamerhand worden de porties kleiner en de prijzen stijgen. De gepofte aardappel is verdwenen bij de spareribs en er wordt 1 ribbetje geserveerd ipv de 2 van voorheen, is net genoeg . Salade bij de gerechten kan maar moet je zelf vragen en daar denk je niet altijd aan.
Nog steeds is het een gemoedelijke tent waar je goed geholpen wordt en bet gezellig zitten is, maar langzamerhand begint de prijs-kwaliteit uit elkaar te lopen en dat is jammer. Eemland is een aanwinst voor Eemnes.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Grand Cafe Eemland bekeken, bekeken ook

Eemnes, Utrecht Province
Blaricum, Noord-Holland

Laren, Noord-Holland

In Grand Cafe Eemland geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.