“Heerlijk eten”
Beoordeling van PLEIN57

PLEIN57
Geclassificeerd als nr. 28 van 37 Restaurants in Uithoorn
30 september 2020 beoordeeld

Ik heb ondertussen al heel wat keren geluncht bij Plein '57. Ze hebben een hele uitgebreide kaart en het smaakt allemaal heerlijk! Sinds een tijdje zijn ze 's a vonds ook op een paar avonden per week open. Onbeperkt Carpaccio, Gamba's, saté en biefstukpuntjes is een aanrader. Het bedienend personeel is heel vriendelijk!

Datum van bezoek: september 2020
21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons weekendje weg zijn we voor de lunch hier op het terras beland. Het broodje carpaccio evenals het glas wijn smaakte prima. Dat gold ook het kopje koffie erna. Keurig volgens de regels mbt corona werden we verzocht onze contactgegevens te noteren. Het bedienend personeel was vriendelijk en attent. De zaak ziet er netjes en gezellig uit.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die PLEIN57 bekeken, bekeken ook

In PLEIN57 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.