Beoordeeld op 17 november 2018

Een leuk en zeer rustig gelegen hotel te midden van het natuurgebied “De Meinweg”.
Vele wandelingen starten op een steenworp van het hotel.
Vriendelijk onthaal. Mooi ingerichte kamers. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Hier dineren is een aanrader. Mooie creatieve gevulde borden strelen je smaakorganen, dit in combinatie met een perfect bijhorend wijntje en je hebt een aangename en voldane dagafsluiter.
En om volledig tot rust te komen… kan je genieten van de landschapssauna en wellness.
Een uitgelezen plaats voor natuurliefhebbers en levensgenieters om enkele dagen volledig tot rust te komen.

Kamertip: De suites zijn een aanrader, deze zijn aan de achterkant van het hotel gelegen met zicht op de bossen
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2018

van bij de aankomst tot het vertrek, de nederlandse vriendelijkheid zoals we die kennen ; openhartig, behulpzaam, geen vraag is teveel, netheid. Zowel ontbijt als avondmaal, zijn uitgebreid en geen beperkingen bij het bestellen van gerechten in groep. Prijzen zijn zeer goed en steeds goedkoper dan in België.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mooie ligging: vlakbij natuurpark waar je mooie wandelingen kan maken en 15 minuten rijden van Roermond.
Ontbijt: goed, voldoende keuze.
Kamer: bij aankomst op de kamer, vonden we zeker 20 grote insecten (keverachtig). Na klacht bij receptie kregen we meteen een andere grotere kamer, maar ook hier hetzelfde probleem. Blijkt een probleem in het hotel te zijn door de tijd van het jaar. Wij zijn echter van mening dat hiervoor een oplossing moet komen, het is echt niet aangenaam!
Verder was de kamer oké. Goed en ruim bed, apart toilet en grote badkamer met douche en ligbad. Toch ook hier een minpunt; er laten nog heel wat haren in de badkamer.
Conclusie; als het insectprobleem opgelost is, zou ik terugkomen. Nu vond ik de prijs-kwaliteit niet evenredig.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 3 september 2018

We mochten al erg veel hotels bezoeken, maar dit is een van de beste, zeker als je bedenkt dat we maar 83 euro voor 1 nacht betaalden.
Receptie erg vriendelijk en behulpzaam, kamer compleet met ijskastje en dranken tegen redelijke prijzen, gratis kluisje, goed bed, badspulletjes, apart toilet. Veel faciliteiten, ook voor kids,gratis stalling voor onze fietsen, gezellige bar, mooi restaurant (niet gedineerd). Ontbijt uit de kunst en opvallend omdat je er ook verse zalm kreeg, filet americain, en o.a. een zachtgekookt eitje. Dat laatste krijg je bijna nergens. !Voeg daar bij vers gebakken warm brood, en verse krentenmik, en het was helemaal AF.
Prachtige plek voor fiets- en wandeltochten, (doe vooral het stuk naar knooppunt 56 (9 km langs de grens van bos en heide).
En als je toch wat te zeuren wilt hebben, afstap douche cel is ca 20 cm (misschien lastig voor oudere mensen) in kamer 210.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018

Als verrassing nam ik mijn vriend mee naar dit hotel. Ik had van te voren gevraagd via de mail of ze iets voor zijn verjaardag wilde doen, als was het maar iets kleins (bijv. een chocolaatje op het kussen o.i.d.). Ik kreeg alleen als reactie dat ze geen kamers versierden, maar ik dat zelf mocht doen. Aangezien ik samen met hem zou aankomen (het was 1,5 uur rijden) had dat weinig zin.

Het eten was prima, alleen we hadden een haar in het voorgerecht en een haar in 1 van de hoofdgerechten. Dit ook aangegeven bij de ober en hij zou het terugkoppelen aan de keuken was de reactie.

De gemiddelde leeftijd hier ligt best hoog, ik schat dat het merendeel van de gasten 65+ waren.

Het zwembad en bubbelbad waren prima, de sauna werkt alleen niet echt op dat moment. De kamer was okay, beetje verouderd maar schoon en netjes. Het ontbijtbuffet was wel erg lekker en goed.

Al met al is de prijs in verhouding met wat we ervoor kregen uit verhouding.

Datum van verblijf: juli 2018