“Middagje weg”
Beoordeling van Restaurant De Admiraal

Restaurant De Admiraal
Reserveren met
Restaurant De Admiraal is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 21 van 73 Restaurants in Harderwijk
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke plek om te zitten. Het was heerlijk weer en we hebben buiten op het terras gezeten met een lekker koud biertje en een bitterbal. Beiden niet te versmaden. De dames die op het terras bedienden waren vriendelijk en behulpzaam. Tot een volgende keer!

Datum van bezoek: mei 2018
Julia R, Manager van Restaurant De Admiraal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Bedankt voor uw bezoek, wat fijn dat u het heerlijk heeft gehad! `Graag tot een volgende keer

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds de boulevard in Harderwijk is vernieuwd en weer direct aan het water ligt, is ook De Admiraal een lekker en vlot restaurant geworden. Leuke gerechten, ook voor prima kinderen, tegen prima prijzen. De bediening is opvallend goed; de obers hebben duidelijk gewerkt aan hun klantvriendelijkheid. Mijn speciale dank gaat uit naar Julia die ons werkelijk uitstekend verzorgde. Ze was alert, attent, lief tegen de kinderen, vlot en aller aardigst. Zelden zo’n goede bediening meegemaakt op een toeristenterras!

Datum van bezoek: mei 2018
Julia R, Manager van Restaurant De Admiraal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2018

Wat een super beoordeling!
Wat fijn om te horen dat uw bezoek zo goed is bevallen.
We hopen u nog eens te zien!
Met vriendelijke groet

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten iets leuks om te eten in Zeewolde en kwamen dit tegen op tripadvisor! Gereserveerd en super lekker gegeten zeker een aanrader!! Super vriendelijk personeel echt Top!!!

Datum van bezoek: februari 2018
Julia R, Manager van Restaurant De Admiraal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Bedankt! Fijn om te horen!

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van acht hier een menu bestaande uit acht kleine gerechtjes gegeten. We waren blij verrast door de hoge kwaliteit, versheid en creativiteit. De Admiraal heeft een jonge keukenbrigade, maar die verdient een pluim! Bediening is ook erg vriendelijk. In de zomer maar eens terugkeren! Dan zit je hier eerste rang aan de nieuwe Boulevard.

Datum van bezoek: februari 2018
Julia R, Manager van Restaurant De Admiraal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

Dank u wel voor de mooie recensie!

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezellig restuarant. Er is flink wat veranderd aan de boulevard en dat is zeker een bezoek waard. Voor de deur vd admiraal kan er geparkeerd worden en binnen stond de haard aan. Wat heerlijk binnen komen! Dit restuarant heeft een hele mooie plek gekregen waarbij je al etent en genietend van een drankje kan wegkijken over het water. De bootjes, de vogeltjes en wat te denken straks als de zon zich weer meer laat zien, van en zonsondergang. Naast dit mooie uitzicht genoten van het eten. Een menukaart waar voor iedereen wat lekkers op te vinden is en ook aan de kinderen is gedacht. De bediening erg vriendelijk en maken het de gasten naar hun zin. Ik heb genoten en kom snel weer een bezoek brengen!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Restaurant De Admiraal bekeken, bekeken ook

Harderwijk, Gelderland
Harderwijk, Gelderland

In Restaurant De Admiraal geweest? Deel je ervaringen!