“Uitstekende gerechten voor een zeer redelijke prijs en een vriendelijke bediening”
Beoordeling van De Dolle Griet

De Dolle Griet
Geclassificeerd als nr. 13 van 73 Restaurants in Harderwijk
Keukens: Frans, Internationaal
1 juni 2018 beoordeeld

Uit eten bij de Dolle Griet is altijd een feestje. Uitstekende gerechten voor een zeer redelijke prijs en een vriendelijke bediening, meestal door de eigenaar zelf (JP).
Wij komen hier al jaren met enige regelmaat en zullen dat ook zeker blijven doen.

28 mei 2018 beoordeeld

Dit type restaurant is helaas zeldzaam aan het worden: lekker eten voor een bescheiden prijs met een prima bediening.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gemoedelijk restaurant . Lekker eten al zijn de porties wat klein . De keuze is beperkt . De hoofdgerechten zijn kwa prijs laag de nagerechten zijn wat duurder.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste keer bij de Dolle Griet en ook niet de laatste keer. Wat een heerlijk restaurant. Personeel staat er steeds op de juiste momenten zonder dat je door hebt dat ze er zijn. Verder geven ze iedereen het gevoel dat je zeer welkom bent. Daarmee zorgen ze voor een heerlijke en relaxte sfeer!

Dan het eten. Super! Verse producten en goed bereid. Concept van kleinere porties voor een goede prijs spreekt mij aan. Je eet genoeg en goed en zit niet te vol.

7 december 2017 beoordeeld

Lekkere gerechtjes met soms bijzondere combinaties die je zullen verrassen. Prettige gastheer die alles goed in de gaten houd. Heerlijke wijntjes en een prettige en rustige ambiance. Echt een aanrader, zeker als je eens iets anders wilt eten.

Reizigers die De Dolle Griet bekeken, bekeken ook

Harderwijk, Gelderland

In De Dolle Griet geweest? Deel je ervaringen!