“Gezellige plek met goed eten”
Beoordeling van De Boterlap

De Boterlap
Geclassificeerd als nr. 11 van 70 Restaurants in Harderwijk
Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Of je nu gaat voor de dorade van de grill of de pekingeend die vaak op het menu te vinden is, bij Boterlap heb je altijd een fijne culinaire avond. De bediening adviseert je een passend wijntje bij je gerecht, wat de avond compleet maakt. Naast het eten en drinken is ook de locatie een aanrader. Boterlap is een toplocatie tijdens of na een dagje Harderwijk.
26 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijke club sandwich met verse, huisgemaakte frietjes! Alles is goed geregeld ivm corona. Zowel binnen als buiten op het terras kun je heerlijk zitten. Bediening is erg aardig. Ontzettend veel keus op het menu, vooral veel verschillende biertjes. Prijs-kwaliteit-verhouding is prima. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2020

3 juli 2020 beoordeeld

19 euro's een salade (niet vers) met 1 ei 2 gamba's en 50 g zalm. Een groot bord maar helemaal vol van sla. Eigenlijk om te vergeten.

Datum van bezoek: juli 2020
20 juni 2020 beoordeeld

De tweede stop van Happen en Trappen is bij de Boterlap waar we ons voorgerecht krijgen. We worden hartelijk ontvangen op deze eerste dag na de corona sluiting. Voor mij een rundercarpaccio, heerlijk zacht en goed van smaak. Dit is echt genieten.

Datum van bezoek: juni 2020
23 januari 2020 beoordeeld

Maandelijks kom ik wel bij de Boterlap, het liefst 's avonds om met vriendinnen te borrelen. Ik neem dan graag ook de nacho's, een aanrader! Zomers is het erg fijn om op het terras te zitten, maar ook in de winter is het onder de warmtelampen prima uit te houden. Mijn favoriete borreladres van Harderwijk in het weekend!

Datum van bezoek: december 2019
19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige brasserie, ziet er schoon, verzorgd en professioneel uit. Vriendelijke bediening en heerlijke borrelhapjes.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die De Boterlap bekeken, bekeken ook

Harderwijk, Gelderland

In De Boterlap geweest? Deel je ervaringen!