“Heerlijk!”

Brasserie de Bank
Geclassificeerd als nr. 10 van 84 Restaurants in Harderwijk
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld

Bezoekje sauna gecombineerd met een spontaan hapje eten. T duurde even voordat we de kaart kregen maar wat we bestelde was TOP!!!! Plankje India en een tomatenrisotto. Beide echt heerlijk en blij dat we geen voorgerecht hadden, meer dan genoeg op t bord (plankje)!
Wij komen zeker een x terug

Datum van bezoek: september 2019

24 augustus 2019 beoordeeld

Hier vandaag gegeten. Was lekker, de service was snel en vriendelijk. Grote porties, dus je krijgt waar voor je geld.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag gegeten.
Prima ontvangst, vriendelijk en spontaan.
Voor en nagerecht heerlijk, helaas was de kalfsribeye doorgeslagen.
Na dit gemeld te hebben is het super opgelost.
Chapeau!!

Datum van bezoek: augustus 2019
4 juni 2019 beoordeeld

Gezellig en mooi pand, ook buiten een sfeervol terras, waar wij zaten vanwege het lekkere weer. Ze hebben wel erg veel last van kleine vliegjes, de grote parasols zaten er vol mee. Gelukkig kwamen ze niet op het eten af. Onze gerechten smaakten prima. Bediening wel erg vriendelijk en er werd precies verteld wat er allemaal op mijn bord lag! Vond de kaart echter niet reuze.

Datum van bezoek: juni 2019
8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer heerlijk gegeten! Wij komen er vaker maar met de regelmatig wisselende kaart heeft De Bank ook telkens weer keuze genoeg en vaak ook verrassende gerechten! Blijft allemaal errug lekker!! Tot snel maar weer!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Brasserie de Bank bekeken, bekeken ook

Harderwijk, Gelderland

In Brasserie de Bank geweest? Deel je ervaringen!