Opslaan

Explore51002951781
Den Haag, Nederland
via mobiele applicatie
Super fantastisch

Dolfinarium is en blijft machtig mooi en is een beleving De dieren worden goed verzorgd en er is ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Ezziesbeauty
Lees alle 820 beoordelingen

Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Gister zijn we aangekomen op het park, wat wel leuk werd gedaan, je werd namelijk met een treintje van de parkeerplaats naar het park gebracht. Eenmaal aangekomen op het park viel mij de prijs erg op, voor zo’n piepklein parkje. Ook vonden wij het eten VEEL te duur, een bakje kibbeling voor 7,50. Leuke dingen waren voor mij roggen en kleine haaien aaien, en natuurlijk het hoogtepunt de dolfijnenshow!

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Helaas, na jaren weer eens terug te zijn, ben ik helaas tot de conclusie gekomen dat ik hier niet weer heen zal gaan. In deze Corona crisis, is het gewoon veel te druk. Ik snap dat het Dolfinarium wilt verdienen in deze barre tijden. Maar voor een bakje kibbeling €7,50 vragen, is ronduit schandalig!
Daarbij zijn we ‘s ochtends aangekomen bij het park en na mijn eerste toiletbezoek was de handzeep al op. Slechte zaak naar mijn mening. Het enige leuke was de dolfijnenshow, goed geregeld qua drukte en je ziet dat de trainers, ervaren zijn. Ik vind het jammer maar voor ons geen Dolfinarium meer.

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 28 juli 2021 via mobiele applicatie

Enorm duur voor een piepklein parkje. Lange rijen en ze blijven maar roepen dat plastic zo slecht is. Ze verkopen alleen op elke hoek alles in plastic. Voor mega prijzen.

En 1,5 meter afstand was compleet onmogelijk.

Beoordeeld op 25 juli 2021 via mobiele applicatie

In 1 woord verschikkelijk, het park is super slecht onderhouden heel weinig dieren en de dieren die er zijn zijn zielig vaak alleen dolfijnen hebben geen ballen of ringen meer ik heb er 15 min rond gelopen met tranen in m'n ogen. Het eten was koud drinken warm en over datum. Het is je geld niet waard zonde jaren terug was t prachtig

Beoordeeld op 23 juli 2021 via mobiele applicatie

In de zomervakantie het park bezocht. Parkeren verliep soepel, het treintje stond klaar en werden voor de deur afgezet. Evenals de terug weg.
Op het park werd duidelijk aangegeven wanneer en waar de shows waren. Er werd vaak geattendeerd op de Corona regels en dat was ook prima te hanteren.
Het park zag er schoon en netjes uit, shows waren goed qua informatie en duur voor de kinderen. De nieuwe waterglijbanen zijn echt top, kinderen hebben zich daar ook nog goed vermaakt met goed weer. Al met al een top dag!