“Een favoriet! ”

20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 84 Restaurants in Harderwijk
Keukens: Indiaas
27 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben groot fan van dit restaurant. Gezellig familie restaurant met heerlijk eten en super service! En beste papadun ever!

Datum van bezoek: maart 2019

12 juni 2019 beoordeeld

We zijn hier afgelopen zaterdag geweest. Na 1.5 jaar geleden was het weer eens tijd om hier langs te gaan. Ik zou zeker aanraden om hier te reserveren, beide keren was het vol! Werden goed ontvangen en naar onze plek begeleid. We hebben weer heerlijk gegeten. Bediening ook prima. We kozen voor de medium variant die wel pittig was maar goed te doen. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met collega's. Heel veel lekkere opties, lastig kiezen! Samosa was erg lekker, net als alle curry's en nan. Medium was goed te doen qua pittigheid. Fijne plek aan de boulevard, je kan zowel binnen als buiten zitten. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Eten is ontzettendlekker. Authentiek bereid en heel goed op smaak. Vergis je niet wanneer zij zeggen dat het pittig is! het is dan niet europees pittig maar echt heel pittig!! Wel heel lekker

Datum van bezoek: oktober 2018
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier graag eten en het was al weer een tijdje geleden. Dus hoog tijd om opnieuw te gaan genieten. Heerlijk buiten op het terras genoten van het lekkere zomerse weertje. De (vegetarische) gerechten die wij hadden besteld waren dik in orde. Lekker veel groentes. Een vd garlic maand was wel een beetje te donker aan de randen, maar voor de rest was het naar wens.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Mamta Indian Tandoor & Curry Restaurant bekeken, bekeken ook

Harderwijk, Gelderland
Harderwijk, Gelderland

In Mamta Indian Tandoor & Curry Restaurant geweest? Deel je ervaringen!