Beoordeeld op 27 juli 2020

Van der Valk Harderwijk is heerlijk genieten van de luxe van het hotel, in een prachtige omgeving. Wij hadden de fietsen mee en hebben de omgeving verkent. Prachtige omgeving en mooie fietsroutes. De kamer ("onze kamer") is ruim en modern. een heerlijk bad en mogelijkheid voor koffie en thee op de kamer. Ook in het restaurant was het eten heerlijk. Ondanks de corona-maatregelen toch een fijne avond gehad in het restaurant en het eten was weer van topkwaliteit.

Beoordeeld op 23 juli 2020

Het hotel ligt in een bosrijke omgeving en heeft een prachtige locatie. Er tegenover zit een kleine eetgelegenheid met een klein terras. Je kunt er lekker en goedkoop eten! Helaas is voor ons de locatie Harderwijk over en voorbij, omdat alle bedden zijn veranderd naar tweepersoons. Behalve de bovenste verdieping niet, maar dat is zo'n ingesloten etage wat niet zo prettig aan doet.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

De parkeerplaats is zeer ruim. De ontvangst is professioneel, vriendelijk en vlot. Zeer ruime kamer (achterzijde bij het bos op de eerste etage). Voorzien van alle gemakken. Uitstekende bedden, zitje, grote tv, bureau, koelkastje, kluisje, ruim voldoende kastruimte. Minpuntje: slechts 1 extra kussen op een twee persoons kamer. Terwijl de kussens bij van der Valk over het algemeen erg dun zijn. Tweede extra kussen zou prettig zijn. Badkamer was ook zeer ruim. Groot bubbelbad, aparte inloopdouche met oa stortdouche, toilet en wastafel. Minpuntje: wastafel is redelijk ver naar achter geplaatst. Je moet je daardoor ver naar voren buigen om bijvoorbeeld tanden te poetsen of te scheren. Zowel kamer als badkamer waren keurig schoon. Groot balkon met twee stoelen. Het ontbijt was goed verzorgd. Ondanks de RIVM maatregelen was het ontspannen en prettig ontbijten. Zeer veel te krijgen en het personeel vriendelijk. Het diner in hetzelfde restaurant was uitstekend. Het 3-gangen keuze menu kan ‘gewoon’ van de kaart worden gekozen. Top! Bediening professioneel, onopvallend, vriendelijk en vlot. Gerechten van prima kwaliteit. Je kunt zelf aangeven of je snel wilt eten of wat meer tijd wilt hebben tussen de gangen. Keurig geregeld. Minpuntje restaurant: er lag erg veel stof. Bijvoorbeeld bij de voet van de grote lampen die zijn geplaatst tussen de banken en ook veel stof bij de luchtverversing bij de ramen. Een keer een extra stofdoekje zou zeker passen. Het staat anders zo armoedig. Maar op enkele kleine minpuntjes na, waar zeker op een eenvoudige manier aan te werken is, heeft Van der Valk in Harderwijk een geweldig hotel met restaurant, bar en terrassen. Aanrader!

Beoordeeld op 27 juni 2020

Mijn vrouw en ik hebben een "hoog zomer arrangement" beleefd in van der Valk Hotel Harderwijk. Na een zeer prettig ontvangst (service geweldig!) onze kamer betrokken. Erg mooie kamer met terras aan bos-zijde. Jammer dat je de rooklucht van de "buren" mee mag ruiken. Diners zijn goed verzorgd en heerlijk van smaak. Een compliment is ook terecht voor de (beschikbare) fietskluis en de verstrekte fietsroutes. We komen hier zeker weer een keer terug.

Kamertip: Boek een kamer met terras aan "bos-zijde".
Beoordeeld op 22 juni 2020 via mobiele applicatie

We gingen hier naartoe enkel om te slapen na een diner in de buurt. Daar is het prima voor. Aardig personeel, alles redelijk goed geregeld ivm COVID-19. Behalve bij T ontbijt , daar was het wel rommelig. Prima bed, met rare hoofdstromen. Niks mis mee, niks verrassends.