‚ÄúHeerlijk! Wat een leuk restaurantūüĎć‚ÄĚ

ma 25-1
20:00
Geclassificeerd als nr. 16 van 70 Restaurants in Harderwijk
5 oktober 2020 beoordeeld

Wat hebben we geboft dat we op zaterdagavond een tafel konden reserveren bij Johannes! Het welkom was enthousiast en heel vriendelijk en zo bleef het de hele avond. We waren van plan mosselen te eten, maar hebben gelukkig besloten de mosselen te delen en ook een palingproeverij te bestellen, dat was echt een schot in de roos. Eerst geschrokken omdat we een paling zelf schoon mochten maken, kregen we hele duidelijke uitleg en aanwijzingen, en wat is het dan extra leuk als het lukt. De paling gestoofd in groene kruiden was echt onvergetelijk. Heel stom, wij hadden onze telefoon in het hotel laten liggen en konden geen foto maken, dat was geen enkel probleem, medewerker Arjen was zo vriendelijk om ons met zijn telefoon te fotograferen, hij stuurde ons de foto’s op en zo hebben wij een prachtige herinnering aan een in alle opzichten heerlijke avond. Wij komen zeker terug, Restaurant Johannes vinden wij écht een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2020

2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed en vriendelijk personeel!!!!
Het eten is grandioos goed van vlees tot vis t maakt werkelijk niet uit je wordt hier op je wenken bediend!!
En vergeet niet bij het verlaten eventjes een pondje paling mee te nemen...... of twee

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas was het restaurant vol. Daarom bij de naastgelegen viswinkel kibbeling gekocht en op het terras aan het water opgegeten. Kibbeling was vers gebakken en erg lekker!

14 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al rijdend met de camper door de noordelijke provincies zijn we ook 2 dagen aan het meer in Harderwijk geweest.
Hier geluncht en als visliefhebbers beide een broodje met paling genomen.
Prijs kwaliteit was prima en ook witte wijn lekker. Personeel vriendelijk en hier werd goed rekening gehouden met de Corona maatregelen.
Kort aan de kade was leuk om te zitten, want het was prachtig weer en dan is de bedrijvigheid met boten leuk om te zien.

11 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier met ons gezin gaan eten. Voor onze zoon van 3 bestelden we kibbeling van het kindermenu. Dat was een royale portie voor zijn leeftijd, maar hij vond de vis zo lekker dat hij de friet liet liggen en bijna alle vis op had.
Zelf hadden wij de visschotel en die was heerlijk. Pluspunt was de verrassende groentemix met o.a. venkel die erbij zat. Hier hadden ze wel meer van mogen geven, en dan de rauwkost weg laten.
Bediening gaf aan dat we friet of aardappelen nog extra konden krijgen maar dat was absoluut niet mogelijk.
Qua kindvriendelijkheid: bediening was attent op kinderstoel voor onze jongste van 10mnd. Er werd ook direct een klein bordje voor hem bij gezet. Ook had men tijd voor een praatje met onze kletsgrage peuter.
Het kinderijs viel tegen, teveel slagroom en onze zoon had het leuk gevonden om zelf zijn saus uit te mogen kiezen.
Een geslaagd bezoek. Helaas komen we niet uit de buurt anders gingen we nog eens terug.

Reizigers die Restaurant Johannes bekeken, bekeken ook

In Restaurant Johannes geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.