Beoordeeld op 1 juni 2018

Wat het hotel op zich betreft was alles prima. Ons stoort enkel de prijs/kwaliteit van de Bistro. Dit laat veel te wensen over. De bediening dringt de mensen ook te veel op. U voelt u niet vrij om iets eenvoudig te eten.

• Reistype: Reisde alleen
Dylan V, Manager van Sandton Hotel De Roskam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2018

Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw feedback met betrekking tot het restaurant zullen we intern bespreken. Graag tot ziens!

Beoordeeld op 30 mei 2018

Verblijf via Groupon gevonden. Hiervoor gekozen omdat het dichtbij de Veluwe ligt. Locatie ligt centraal en de service is top!
Bedden waren erg fijn. Het zwembad en de sauna was ook heerlijk na een dag fietsen in de veluwe. Ik zal dit hotel zeker aanbevelen.

Beste Louise,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Goed te lezen dat u alles naar wens is geweest. Graag tot ziens.

Beoordeeld op 30 mei 2018

Prima. Wat vervelend dat ik hier nóg eens een uitgeschreven beoordeling moet geven. Ik heb al zoveel gezegd bij het vorige formulier. En nu moet ik tot 200 tekens geraken en ik ga ze niet tellen. Hopelijk ben ik zover nu.

Beste Johan,

Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft om hier een beoordeling te schrijven. We verwelkomen u graag nog eens!

Beoordeeld op 29 mei 2018

We hebben een fiets vakantie gehad samen met mijn echtgenote , we hebben er super van genoten .We komen zeker of eens terug .een echte ervaring in deze mooie streek.de Veluwe is een zeer mooie streek .

Beste Mieke,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn er blij te lezen dat u heeft genoten van het hotel en de omgeving. Graag tot ziens!

Beoordeeld op 29 mei 2018

Vriendelijk personeel, mooie locatie, en heel schoon. Jammer genoeg was het voor ons onmogelijk om goed te slapen omdat de kamer veel te warm was en er geen airco/ramen waren. Voor ons doen waren de matrassen ook te zacht, wat ook in combinatie met de warmte voor een slechte nachtrust zorgden.

Beste,

Hartelijk dank voor uw review. Jammer te lezen dat u het verblijf niet als prettig ervaren heeft. We gaan uw feedback intern bespreken en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.