30 mei 2018 beoordeeld

Verblijf via Groupon gevonden. Hiervoor gekozen omdat het dichtbij de Veluwe ligt. Locatie ligt centraal en de service is top!
Bedden waren erg fijn. Het zwembad en de sauna was ook heerlijk na een dag fietsen in de veluwe. Ik zal dit hotel zeker aanbevelen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Dylan V, Manager van Sandton Hotel De Roskam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018

Beste Louise,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Goed te lezen dat u alles naar wens is geweest. Graag tot ziens.

30 mei 2018 beoordeeld

Prima. Wat vervelend dat ik hier nóg eens een uitgeschreven beoordeling moet geven. Ik heb al zoveel gezegd bij het vorige formulier. En nu moet ik tot 200 tekens geraken en ik ga ze niet tellen. Hopelijk ben ik zover nu.

Beste Johan,

Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft om hier een beoordeling te schrijven. We verwelkomen u graag nog eens!

29 mei 2018 beoordeeld

We hebben een fiets vakantie gehad samen met mijn echtgenote , we hebben er super van genoten .We komen zeker of eens terug .een echte ervaring in deze mooie streek.de Veluwe is een zeer mooie streek .

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Beste Mieke,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn er blij te lezen dat u heeft genoten van het hotel en de omgeving. Graag tot ziens!

29 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel, mooie locatie, en heel schoon. Jammer genoeg was het voor ons onmogelijk om goed te slapen omdat de kamer veel te warm was en er geen airco/ramen waren. Voor ons doen waren de matrassen ook te zacht, wat ook in combinatie met de warmte voor een slechte nachtrust zorgden.

Beste,

Hartelijk dank voor uw review. Jammer te lezen dat u het verblijf niet als prettig ervaren heeft. We gaan uw feedback intern bespreken en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

28 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk verblijf voor de 2e keer in Hotel de Roskam. Prima ontbijt.
Fijne faciliteiten, zoals wellness, zwembad en sauna.
Mooie omgeving, kan lekker wandelen in de buurt en is vlakbij de Posbank.
Ook vlakbij Arnhem en Duitsland.

Beste Nishar,

Dank u wel voor het schrijven van uw positieve beoordeling. We zijn blij dat u heeft genoten van het hotel en de faciliteiten. Tot ziens!