Beoordeeld op 29 mei 2018

We hebben een fiets vakantie gehad samen met mijn echtgenote , we hebben er super van genoten .We komen zeker of eens terug .een echte ervaring in deze mooie streek.de Veluwe is een zeer mooie streek .

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Dylan V, Manager van Sandton Hotel De Roskam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018

Beste Mieke,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn er blij te lezen dat u heeft genoten van het hotel en de omgeving. Graag tot ziens!

Beoordeeld op 29 mei 2018

Vriendelijk personeel, mooie locatie, en heel schoon. Jammer genoeg was het voor ons onmogelijk om goed te slapen omdat de kamer veel te warm was en er geen airco/ramen waren. Voor ons doen waren de matrassen ook te zacht, wat ook in combinatie met de warmte voor een slechte nachtrust zorgden.

Beste,

Hartelijk dank voor uw review. Jammer te lezen dat u het verblijf niet als prettig ervaren heeft. We gaan uw feedback intern bespreken en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 mei 2018

Heerlijk verblijf voor de 2e keer in Hotel de Roskam. Prima ontbijt.
Fijne faciliteiten, zoals wellness, zwembad en sauna.
Mooie omgeving, kan lekker wandelen in de buurt en is vlakbij de Posbank.
Ook vlakbij Arnhem en Duitsland.

Beste Nishar,

Dank u wel voor het schrijven van uw positieve beoordeling. We zijn blij dat u heeft genoten van het hotel en de faciliteiten. Tot ziens!

Beoordeeld op 23 mei 2018

Zalig super mooie omgeving,,Lekker eten in restaurant,Zeker de moeite waard om te wandelen en te fietsen,Santon hotel roskam is een beetje verouderd maar doet toch nog steeds heel erg haar best.
Ik zou nog wel eens terug keren

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste Diane,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat u heeft genoten van ons hotel aan de rand van de Veluwe. We verwelkomen u graag nog eens!

Beoordeeld op 23 mei 2018

Beschrijving van de kamer moet overeenkomen met de werkelijkheid. Kapotte stoelen in de lounge herstellen, dit geeft een betere uitstraling. Stoelen zonder leuningen onder het bureautje op de hotelkamer, zodat eronder geschoven kan worden wat betere loopruimte geeft.

Beste Henri,

Hartelijk dank voor uw review. Uw feedback met betrekking tot het meubilair in het hotel en de kamer zullen we intern opnemen. Graag tot ziens bij Sandton hotels!