“Heerlijk gezellig Bakhuisje”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Bakhuisje 'bij Muis Thuis'

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
14 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Heerlijk gezellig Bakhuisje ”
Beoordeeld op 14 oktober 2019 voor een verblijf in oktober 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Inmiddels ben ik twee keer een weekendje weg naar dit gezellige Bakhuisje gegaan. Er heeft een kleine verbouwing plaatsgevonden en hierdoor is er meer ruimte beneden. Het huisje is van alle gemakken voorzien, er is overal aan gedacht. Harry & Brigitte zijn super vriendelijk en erg betrokken. Ze denken met je mee en staan altijd voor je klaar. De omgeving is fantastisch! Het maakt niet uit in welk seizoen je daar bent, het is er super mooi.
Het Bakhuisje is geschikt voor twee personen, maar ik ben er met m’n twee kinderen geweest en dat is prima. Vanonder het tweepersoonsbed schuif je eenvoudig een éénpersoonsbed.
Echt een aanrader!
Wij komen in ieder geval zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: oktober 2019
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Verrassend fantastisch!”
Beoordeeld op 14 juli 2017 voor een verblijf in september 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Ik ben hier een hele tijd geleden geweest, maar volgens mij is het nog steeds super en alleen maar verbeterd! Vanaf dit schattige huisje waren we zo bij restaurantjes, en konden we na een dagje dierentuin heerlijk vertoeven bij het kampvuur buiten. Ontbijt op bed was erg lekker. Dankjewel Harry en Brigitte, het was echt genieten! Zeker een aanbeveling voor iedereen die een B&B zoekt in de buurt van Arnhem!

Datum van verblijf: september 2015
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
14 jul 2017
Nou ja, wat lief! Dank je wel voor deze prachtige beoordeling!
We zijn idd doorgegroeid van B&B naar een compleet huisje te huur voor een weekend, midweek of week.
De veranda met houtkachel is er nog steeds. Heerlijk vertoeven in elk seizoen.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren