“Verrassend fantastisch!”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Verrassend fantastisch!”
Beoordeeld op 14 juli 2017 voor een verblijf in september 2015

Ik ben hier een hele tijd geleden geweest, maar volgens mij is het nog steeds super en alleen maar verbeterd! Vanaf dit schattige huisje waren we zo bij restaurantjes, en konden we na een dagje dierentuin heerlijk vertoeven bij het kampvuur buiten. Ontbijt op bed was erg lekker. Dankjewel Harry en Brigitte, het was echt genieten! Zeker een aanbeveling voor iedereen die een B&B zoekt in de buurt van Arnhem!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
14 jul 2017
Nou ja, wat lief! Dank je wel voor deze prachtige beoordeling!
We zijn idd doorgegroeid van B&B naar een compleet huisje te huur voor een weekend, midweek of week.
De veranda met houtkachel is er nog steeds. Heerlijk vertoeven in elk seizoen.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren