“Matig”

Paolo
Geclassificeerd als nr. 11 van 55 Restaurants in Heerenveen
Keukens: Italiaans
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vele jaren komen we bij deze pizzeria. Het was altijd erg lekker. We kiezen bijna altijd dezelfde pizza's. Dit keer viel de smaak en beetje tegen , erg flauw. Nee voorlopig geen bezoekje Paolo meer.

Datum van bezoek: september 2019

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Best gezellig restaurant, prima porties (voor ons te groot), alleen pasta gegeten, die was prima. Heel redelijk geprijsd. Drink graag een lekkere bak koffie na het eten, mogelijk is men aan een nieuwe koffie machine toe, want de koffie was tot twee keer toe helaas niet echt warm. Geloof niet dat het aan de bediening lag. Beide terug gegeven. Jammergenoeg werd de koffie wel in rekening gebracht, maar uiteraard niet betaald.

Datum van bezoek: september 2019
2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten zijn erg netjes geprijsd. Binnen ziet het er gezellig en modern uit. De karaf water die we besteld hadden was gratis.
Enige minpunt was dat we als laatste tafel nog boven zaten. We hadden het gevoel dat we we enigszins weggekeken werden door het personeel dat voor de bovenverdieping verantwoordelijk was.
Al met al zou ik dit restaurant zeker aanraden.

Datum van bezoek: maart 2019
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met een vriendin. Het was koud buiten en de kerstmarkt waar we heen wilden viel wat tegen dus we besloten al om 16.00 naar het restaurant te gaan en daar eerst een wijntje te drinken. Er waren nog geen klanten en het personeel was nog bezig met klaarzetten, maar het was geen probleem als wij al gingen zitten. Na een tijdje onze gerechten besteld; de carpaccio was echt heerlijk, origineel en vers! Daarna hadden we allebei een pasta, ook die waren heerlijk. Veel smaak, goede porties en ook hierbij kon je proeven dat alles vers was. Daarna nog een nagerecht, deze porties waren enorm, maar ons hoor je niet klagen over grote toetjes ;) Heerlijke tiramisu en Dame Blanche. Dit restaurant is echt een aanrader, heerlijk gegeten en super fijne service! Als we in de buurt zouden wonen, zouden we zeker terugkomen!

Datum van bezoek: december 2018
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We wisten al een tijdje dat we naar Heerenveen -Ajax zouden gaan, dus op TripAdvisor lopen zoeken wat een goede pizzeria is... Nou we kwamen uit bij Paolo.. Eigenwijs als we zijn hadden we niet gereserveerd en je raad het al, ze zaten vol!! Maar toch ff vragen en lief kijken en we gaven aan dat we weer redelijk snel weg waren toen kon het gelukkig nog... En we werden niet teleurgesteld, we hadden een heerlijk broodplankje en 2 heerlijke pizza’s... De kaart is echt echt veel uitgebreider maar dit was voor ons nu echt ff prima... Top tent en Ajax won ook nog!!!❌❌❌

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Paolo bekeken, bekeken ook

Heerenveen, Friesland

In Paolo geweest? Deel je ervaringen!