“Zeer slecht”

Brasserie de Cuyper
Geclassificeerd als nr. 19 van 48 Restaurants in Heerenveen
Keukens: Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb er zeer slecht gegeten !!!!!!!! De wraps waren vies en slecht en koud ik gaf aan dat het lekkerder zou zijn ff in de oven de bediening gaf aan dat doen ze altijd en tot overmaat van ramp de kok was geïrriteerd dat hij bij zijn kopje van het terrasje werd en gaf mij een zeer kwalijke blik(KON NIET GOED HOREN WAT hij mompelde maar niet veel GOEDS) en dat werd nota bene ook nog niet eens niet eens serieus genomen door de bediening
De dame in de bediening deed het af met wij kunnen altijd wel koffiedrinken

6 mei 2018 beoordeeld

Uitgezocht omdat de scootmobiel van onze gast niet in de weg stond op het terras. De bediening en de hapjes die we namen als lucht waren daarn heel goed. Een palingsalade, een tosti met kip en pesto en een schaal ha[jes waren erg lekker.de bediening was erg vriendelijk, in voor een grapje en lekker snel. De zon op zo'n mooie zaterdag deed de rest. Zeker een aanrader om ook eens te gaan eten.

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren de tip van de dag (schnitzel met gebakken aardappelen) gehad bij de restaurant. De bediening was vlot en persoonlijk. De uitbaters hadden veel aandacht voor de bezoekers. De porties waren voor ons precies goed.

25 september 2017 beoordeeld

2x tijdens ons verblijf in Heerenveen koffie gedronken en gebak gegeten, leuke knusse locatie. Ligt in het centrum van Heerenveen.

2 juli 2016 beoordeeld

Lekker gegeten. Gewoontjes maar goed. Vriendelijk personeel. Mochten van de hele kaart uitzoeken dus ook van de lunchkaart. En dat voor het avondeten. Toppie.

Reizigers die Brasserie de Cuyper bekeken, bekeken ook

Heerenveen, Friesland

In Brasserie de Cuyper geweest? Deel je ervaringen!