“Uitstekend”

Wok Oriental
Geclassificeerd als nr. 10 van 55 Restaurants in Heerenveen
Keukens: Aziatisch
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Van de vele Chinese restaurants in heerenveen vinden wij deze het beste. Wij halen hier altijd onze Chinese maaltijd. Het eten is goed op smaak, de mensen zijn bovendien erg vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019

30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met onze super buren een heerlijk avondje wokken. Lekker gegegeten, veel mooie stukjes vlees van de tepanyaki. De kinderen vinden het erg leuk om zelf de gerechten samen te stellen. De meest bijzondere combinaties zijn mogelijk. Prima vreetschuur

Datum van bezoek: augustus 2018
2 februari 2018 beoordeeld

Zag er perfect verzorgd uit. aanrader waard. ligt centraal in het centrum met parkeer garage in de directe omgeving.

Datum van bezoek: januari 2018
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft op zondag avond een groot cliënteel . De bediening gebeurd door vrij jong onervaren personeel ( studenten) .Voor een glaasje wijn aan je tafel moet je veeeeeel geduld oefenen . En zeker voor het tweede glas, ga je best zelf naar de bar om je niet te ergeren .
Men speelt hier duidelijk op safe en aast op de grote massa eters. De prijs voor gepensioneerden is 26 euro All Inn voor 3 h eten .
Het eten is wat koud en de bain- Marie bakken werkt slecht. Het eten ligt wat wanordelijk in de bakken .
Alleen de sushi is lekker en wat verfijnd . Kinderen lopen rond en je hebt meer het idee in een grootwarenhuis te eten dan in een wok .
Voor de deur ligt een parking waar je op zondag gratis gebruik kan van maken .

Datum van bezoek: januari 2018
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om uit eten te gaan viel de keuze deze keer op Wokken. Wok oriental hanteert nette prijzen. Het eten is er goed. Bediening vriendelijk.
Voor ieder bij ons aan tafel voldoende keuze. Voor de kinderen een mooie speelhoek.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Wok Oriental bekeken, bekeken ook

Heerenveen, Friesland

In Wok Oriental geweest? Deel je ervaringen!