“Trouwweekend”

't Gerecht Grand Cafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 48 Restaurants in Heerenveen
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Waar vroeger de belastingaanslagen en nog eerder gerechtelijke uitspraken werden gedaan, worden nu flessen opengemaakt en hoogwaardige kookkunsten gepresenteerd. In de verschillende unieke zalen van ons monumentale pand kunt u ontbijten, lunchen, dineren of gezellig borrelen. Op ons bekroonde terras geniet u op alle vlakken van entourage, gastvrijheid, smaak en rust. Centraal gelegen in Friesland is dit een geweldige plek om af te spreken.
18 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een top hotel en restaurant!

Voordat ik met mijn vrouw aanwezig zou zijn hadden wij doorgegeven hoelaat wij aanwezig zouden zijn, hierdoor is de jacuzzi vol gelopen met water met ern fles champagne. Erg fijn. Personeel heeft geholpen met de bagage.

Het ontbijt is goed en vers. Personeel erg professioneel en goed verzorgd. Enige jammere is dat ik zondag ochtend buiten op t terras een kopje thee deed en personeel rokend op het terras te zien was. Verder echt top!

16 november 2019 beoordeeld

Waar het normaal gesproken altijd heerlijk is viel het vandaag wel iets tegen.

Super leuke bediening, de “Italiaanse meneer” met het baardje. Voorgerecht carpaccio besteld, kwam ineens met olijven op tafel (staat niet zo op de kaart) carpaccio was erg lekker, maar wanneer je geen olijven lust is dat niet zo handig.

Als hoofdgerecht hadden we de Zalm en het vlees trio. De zalm was heerlijk. Echter zat er bij het vlees trio een stukje biefstuk vol met spier. Er kwam een andere bediening langs, waar wij netjes aangaven dat we niet door de biefstuk heen kwamen en dus niet te eten was. Deze jongen reageerde verbaasd en deed net alsof het zo hoorde en ging er tegen in. Hij nam het mee en er is verder helemaal niks mee gedaan of door gecommuniceerd met de bediening die ons de hele avond bediende. In mijn ogen hoort dat niet zo (werk zelf ook al een x aantal jaren in de horeca).

6 november 2019 beoordeeld

Dit is de place to be in Heerenveen. Elke avond gezellig druk in een super leuke sfeer. Het eten is bovengemiddeld lekker voor een prima prijs.

Datum van bezoek: oktober 2019
3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht in een heel gezellige tent. Heel groot, maar toch verzuip je niet. Bijna helemaal vol.
Leuke betaalbare gerechten. Veel keus.
Uitstekende, vriendelijke bediening.

9 oktober 2019 beoordeeld

Na een wedstrijd Heerenveen heerlijk onder vakkundige begeleiding van Bram Marskamp gegeten bij T Gerecht in Heerenveen. Bedankt!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die 't Gerecht Grand Cafe bekeken, bekeken ook

In 't Gerecht Grand Cafe geweest? Deel je ervaringen!