“Geweldig gegeten”
Beoordeling van Restaurant Smûk

Restaurant Smûk
Geclassificeerd als nr. 35 van 55 Restaurants in Heerenveen
Beschrijving: Een plek in Friesland waar je je thuis voelt. De drempel is laag, de sfeer ontspannen, het eten smaakt goed. De basis is de rijke Franse keuken in al zijn eenvoud. We werken met mooie seizoensproducten die met kennis en liefde zijn bereid in een enkel gerecht of een uitgebreid diner. Jong of oud, toevallige passant of buurtbewoner, in je eentje of met meer, iedereen is thuis bij Restaurant Smûk.
4 weken geleden beoordeeld

Wij hebben een 6 gangen menu gekozen. Met dieet wensen werd goed rekening gehouden. Het restaurant ligt op een mooie landelijke locatie en heeft een moderne uitstraling. De bediening is gastvrij en de sfeer is prettig. Het menu was zalig, elk gerecht was een kunstwerkje op zich. We gaan zeker nogmaals.

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, het driegangen verrassingsmenu. Zeker een aanrader, met mooi weer kun je ook lekker buiten zitten.

Datum van bezoek: juli 2019
1 juli 2019 beoordeeld

Afgelopen zaterdag waren wij door vrienden uitgenodigd.
Vanuit het Westland zijn wij op pad gegaan naar Restaurant Smûk in Katlijk. In Kaltijk? ... ja in Katlijk. De prachtig landelijke locatie werd gecombineerd met een warm onthaal door Paul. Onder het genot van heerlijke eigengemaakte hapjes en sapjes werd door iedereen naar hartenlust bijgepraat.
Buiten was voor ons gezelschap een uitnodigende tafel gedekt, waar ons een 6-gangen diner (waanzinnige seizoensgebonden streekproducten) werd geserveerd, en ik kan zeggen "dit was een feest". Tongstrelende gerechten passeerden de revue, ondersteund door de buitengewoon kundige 'eet-begeleiding' van Paul.
Alles bij elkaar opgeteld ... maak voor deze eet-beleving een fors ommetje, want het is het dubbel en dwars waard!

16 juni 2019 beoordeeld

Op 14 juni met vrienden heerlijk gegeten. We kozen voor een vier gangen verrassingsmenu. Fraai opgemaakte borden en wat nog belangrijker was een streling voor de tong. Dit gold voor alle gerechten. We kozen voor bijpassende wijnen uitgezocht door sommelier Paul. Top. Alle lof voor chef kok Rene. We komen weer terug.
Clara en Jan

9 juni 2019 beoordeeld

Prijs kwaliteit is perfect. Genoten van een verrassings menu met bijpassende wijnen. Mooie locatie . Ook geschikt voor een lunch in combinatie met een wandeling of fietstocht in een prachtige omgeving.

Reizigers die Restaurant Smûk bekeken, bekeken ook

In Restaurant Smûk geweest? Deel je ervaringen!