12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door familie omstandigheden moesten we op het laatste moment nog een hotel zoeken in Heerenveen. Dit hotel was de laatste waar nog een kamer vrij was. Ik begin met de positieve dingen. Het personeel was heel vriendelijk en alles was schoon. De kamer had de gezelligheid van een koelcel. In tegenstelling tot de temperatuur. Het was heel warm in de kamer en er is geen airco. De bedden waren zo zacht dat als je erop ging zitten je er bijna inzakte. Wel een 2e kussen aanwezig. Ook nog een pluspuntje dus. De badkamerdeur moest ook eerst dicht anders kon je niet bij het toilet komen. De zeepdispensers doen ook niet echt aantrekkelijk aan. Diner en ontbijt was goed, maar niet bijzonder. De 4 sterren zijn er naar mijn mening 2 teveel. Prijs/kwaliteit is niet goed.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
6 mei 2018 beoordeeld

Kom eens in de zoveel tijd bij een Fletcher hotel als er een aanbieding is. Voor de prijs is het meestal niet slecht, maar het aantal sterren moet je met een korreltje zout nemen. Om duistere redenen gebeurt het in vele Fletcher hotels dat alles vooraf betaald moet worden - zelfs als er alleen toeristenbelasting open staat. Vervolgens kun je zonder garantie wel op kamernummer drinken. De logica ontgaat mij volledig... Het ontvangst bij receptie was overigens erg vriendelijk.

De kamer was vrij ruim maar had helaas 2 aan elkaar geschoven 1 persoonsbedden ipv 1 tweepersoonsbed, maar kwaliteit vd bedden was goed. De badkamer had een douche/ bad combinatie. Geen minibar op de kamer - wel een koelkast die uitstond. Ook geen koffiezetapparaat of waterkoker - toch van die dingen die je standaard in een hotel dat vier sterren zou hebben verwacht. Kamers goed schoon - maar kon op openbare plekken beter (spinnenwebben in bar etc.). Ontbijt redelijk - en niet beter of slechter als andere Fletcher hotels, wat voor mij betekent dat ik het als matig zou beoordelen als ik de volle prijs voor het ontbijt betaalde (had een aanbieding incl. ontbijt).

Voor de juiste prijs zou ik terug keren als ik toevallig in de buurt moest zijn - maar zal er niet speciaal naar toe gaan.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
28 april 2018 beoordeeld

Goed hotel even buiten Heerenveen. Mooie ruime kamers vriendelijk personeel.
Goed eten . Dit nog redelijk nieuw hotel is nog duidelijk te zien. Hier zijn nog geen verbouwingen nodig .
Mooi park waar je ook prima kan golfen.

Verbleef: april 2018
16 april 2018 beoordeeld

Ik kan niet oordelen over de keuken, wij waren er alleen voor een nacht. De medewerkers van de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam bij het inchecken en uitchecken. De kamer was ruim en netjes, maar wel wat gedateerd. Alles bij elkaar een goede keuze.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
28 maart 2018 beoordeeld

Het mannelijk personeel was erg stug en klonk bijna geïrriteerd als je iets vroeg. De dames waren zeer vriendelijk!
De kamer, bedden en ontbijt was prima!
De kalfsentrecote was niet helemaal gaar en de cappuccino was lauw....
verder een mooie omgeving.

Kamertip: Wij hadden een zeer ruime 4 persoonskamer (leek wel twee kamers doorgebroken) met 3 personen.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden