TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 1 van 54 Restaurants in Canet de Mar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Onze eten was jammer genoeg niet uitstekend, wij hadden artsok als een van de tapas smaakte nergens na en mijn steak was zeer zout , heb er wat van gezegd en zij hebben aangeboden om een nieuwe te maken , maar het duurde nog al een tijdje voordat we onze hoofdgerecht kregen en ik had al aardig mijn buikje vol dus ik heb de aanbod niet aangenomen. Maar ze boden daarna ook geen excuses of dan iets aan de rekening te doen , jammer
Moet wel zegen was knusse leuke restaurant en de tapas was ook wel goed, maar we gingen weg niet helemaal tevreden........

Datum van bezoek: september 2019

1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met twee families heerlijk gegeten van de diverse tapas en hoofdgerechten. De bediening was prima en we waren verbaasd over de zeer schappelijke prijzen. Terrasje langs de weg vonden we persoonlijk wat minder maar niet onoverkomelijk.

Datum van bezoek: augustus 2019
24 oktober 2018 beoordeeld

Leuke zaak, gezellig en ook buiten zit je prima. Goed eten, lekkere toetjes, redelijke prijzen. Gewoon een fijne zaak. We zijn er een paar keer teruggegaan. In het hoogseizoen kan het weleens vol zitten dus dan is vooraf reserveren wel zo prettig.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie kwam het personeel wat suffig over, ze deden geen suggesties wat we toch wel jammer vonden. Dit werd echter ruimschoots goedgemaakt door het verrukkelijke eten. Wij hebben allemaal verschillende dingen besteld en dit gedeeld met elkaar. Nacho’s met gesmolten kaas/kip/galapenos, zalmtartaar, broodje met Iberisch varkensvlees en geitenkaas, mini hamburgers, carpaccio, gevulde pasta met paddestoelen en entrecote. Het was allemaal een feestje in je mond, zo heerlijk. We hebben het afgesloten met een witte chocolade toetje met bosvruchten coulis en truffels met een soort drank erin. Deze waren ook verrukkelijk. Als je in de buurt bent dan is dit restaurant zeker een aanrader!

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom er al jaren. Lekker eten. Hier eten veel locals. Gezellig restaurant met voldoende keuze en vriendelijk personeel

Reizigers die A media Luz Restaurant bekeken, bekeken ook

Canet de Mar, Provincie Barcelona
Canet de Mar, Provincie Barcelona

Caldes d'Estrac, Provincie Barcelona

In A media Luz Restaurant geweest? Deel je ervaringen!