Priceline
Gratis annuleren tot 04-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 220
eDreamsUS$ 198
TravelocityUS$ 220
Beoordeeld op 27 juli 2017

Wij zijn hier een weekje geweest en het was gewoon top. Het hotel zelf oogt zeer mooi en is ontzettend proper. De mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam en praten vlot Duits en Engels. De kamers zijn zeer ruim, modern en voorzien van alle faciliteiten. We hadden half pension. Het eten is heel erg goed. Je kan er gevarieerd eten en er is voor ieder wat wils. Het weer was schitterend en dus was het aan het zwembad erg druk. Het zwembad- en saunacomplex was ook toegankelijk voor niet hotelgasten. Toch hadden we steeds plaats. Hou er wel rekening mee dat je niet met de bal mag spelen, geen ligbedjes mag gebruiken voor in het water en dat er geen grote glijbanen zijn. Dus kleine kinderen halen hier helemaal hun hartje op. Onze tienerzoon heeft zich ook goed geamuseerd maar vond het wel jammer dat er geen grotere glijbanen ofzo zijn. 's Avonds is het heerlijk zitten op het terras aan het hotel. Het hotel voorziet af en toe ook wat animatie. Bezoek zeker Ljubjlana. Er is wel van alles te doen in de buurt maar je moet zelf wel wat zoeken. Hoe dan ook, wij gaan zeker nog eens terug!

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op de heuvels. Dat is echt wel het mooiste.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

Prachtig rustig gelegen hotel in Dolenjske Toplice. Hotelkamers prima, net als het ontbijt en het avondeten. Wij waren hier op doorreis voor 2 nachten met 2 kinderen. Dit vonden wij prima. 1 week lijkt ons te lang hier. Je moet dan echt activiteiten plannen rondom Dolenjske Toplice.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 16 september 2016

Wij verbleven er 3 nachten in augustus 2016 (formule kamer + ontbijt). Kamers zijn zeer verzorgd en ruim. Binnen- en buitenzwembaden zijn eveneens fantastisch ! Wij apprecieerden vooral de 'night swimming met champagne' in de avonduurtjes. Bij het ontbijt is er voldoende keuze voor zowel een zoet als een hartig ontbijt. Wij verkozen echter niet om daar 's avonds te eten (zijn niet zo een grote fan van buffetmaaltijden). wij kunnen echter wel restaurant Ostarija aanbevelen op een boogscheut van het hotel ; fantastische keuken daar ! Kortom Balnea is zeker een hotel waar wij naar terugkeren om de prachtige streek (Kocevje, Bela Krajina,...) daar nog beter te leren kennen. Een echte aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 22 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben dit hotel geboekt voor twee weken met onze kinderen van 6 en 9 jaar.
Aangenaam hotel: mooie en vrij grote kamers met alle voorzieningen (airco, mini-bar, wifi, badjassen, handdoeken voor zwembad,...). Extreem harde bedden waardoor de nachten iets minder vlot verliepen.
Ontbijt en diner is in buffet-vorm. Eten is in orde en gevarieerd. Alles is aanwezig, maar echte luxe-gastronomie moet je niet verwachten (vrij veel gefrituurd). Alle dagen keuze tussen vlees en zeer lekkere vis.
Animatie is zeer, zeer gering. Hier hebben wij dan ook geen gebruik van gemaakt.
Zwembad complex is aangenaam en proper, zowel binnen als buiten.
Minpunt voor ons is dat er zeer veel regeltjes waren: niet van de kant springen, niet met een bal spelen,... Hier werd continu en streng op toegezien door een redder waardoor het voor kinderen niet zo aangenaam was om te spelen. Ligzetels (zonder kussens!) vrij te gebruiken, parasols zijn te huur (1,5€/d).
Wandelingen in de buurt zijn mooi, maar beperkt. Na een week hadden we alles in de buurt wel gezien! Plaatselijke toeristische dienst geeft (beperkte) info ivm het dorpje zelf, niets daarbuiten.
In het dorpje zelf is niets te beleven, altijd de auto nemen om uitstappen te doen!
Boek dit hotel voor een 5-tal dagen/een weekje en zet dan je reis verder!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 4 augustus 2015

Zeer ruime luxueuze kamer. Prachtige binnen en buitenzwembaden.
Goed ontbijt, avondeten was ietsje minder. Eveneens toegang tot de termen.
Omgeving van Doljenske-Toplice is ideaal voor natuurliefhebbers. Fietsen en wandelen in een ongerepte omgeving. Vriendelijke en behulpzame burgers.

Datum van verblijf: juli 2015