“Prima te doen”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Prima restaurant, verdient een voldoende. Ligt aan de ober of hij er zin in heeft. Reacties hieronder kunnen per ober verschillen. Wij eten pizza, erg groot en lekker was het ook! Ohja, betalen doe je binnen

Datum van bezoek: september 2019

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond, 25-08-2019, hier gegeten samen met mijn vriendin. De bediening, vooral de obers, zijn chagrijnige mannen die geen plezier hebben in hun werk. Borden worden op tafel gesmeten. De spaghetti was niet helemaal gaar, met een tomatensaus uit het blik. Voor een bordje friet betaal je €5,- extra.... . Al met al geen aanrader en voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019
10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt op een mooie plek, zeker als je aan het water zit. Eten is prima. Bediening erg slecht, na het eten worden er geen borden opgehaald. En eigenlijk niet meer naar je om gekeken.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere pasta bolognese gegeten.
Snelle bediening .
Prijs kwaliteit zeker in orde.
Mooie locatie.

Datum van bezoek: juli 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie locatie. Voorgerechten niet spectaculair maar prima. Wij hadden vis mix grill. Deze was koud en vreselijk droog. Hierop personeel aangesproken. Vertelde ons dat we dan de helft van ons gerecht gratis kregen en bood excuus aan. Bij de kassa werd er 9 euro afgehaald i.p.v. de afgesproken 22 euro. Hierna werden wij zeer onvriendelijk geholpen en door de eigenaar bijna buiten gezet. Ga ergens anders eten wat slecht eten en service!!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Caffe Centrale bekeken, bekeken ook

Peschiera del Garda, Province of Verona

In Caffe Centrale geweest? Deel je ervaringen!