“Heel goed, puur Toscane!”
Beoordeling van Osteria del Borgo

Osteria del Borgo
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Casole d'Elsa
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met z'n vieren. In een echt Italiaans smal straatje, waar ook nog een auto doorheen moest, maar ook dat klopt in het totale plaatje! Bediening heel aardig, de eigenaar Roberto is een hele attente gastheer, maakte een gezellig praatje. Het eten was echt bijzonder van smaak. We hadden al in meerdere restaurants gegeten, maar voor het eerst snapten we wat 'puur Toscaans' betekende!! Echt heel smaakvol. Voor het eerst zucchini gegeten, heerlijk. Wijn ook goed en betaalbaar, voor 20 euro een goede fles wijn! Je moet wel reserveren want het restaurant is gewild en ligt in een klein dorpje waar weinig tot geen alternatieven zijn. Een hele leuke culinaire ervaring! Aanrader!!!

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was erg lekker, helaas moesten we ondanks dat het erg rustig was een behoorlijk tijdje wachten. Vrij prijzig. Leuk voor een keertje maar niet meer dan dat.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze osteria bied een bijzonder lekkere keuken aan
Het eten bevat enorm veel smaak en is echt super
Hier heb ik de beste rissoto ooit gegeten
Ook de bediening is top !
Heel vriendelijke mensen

28 juni 2016 beoordeeld

Wat een fantastisch goed restaurant. Er worden echte Toscaanse gerechten geserveerd. Het rundvlees was zo zacht en mals, nog nooit zo lekker gegeten. En we gaan vaak uit eten :)
Het restaurant wordt door een familie gerund.
Wat een aanrader!!

20 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant, gastvrije uitstraling en goede kaart om uit te kiezen. Gerechten zijn iets duurder dan gemiddeld in kleine dorpen in Toscane, maar wel de moeite waard.

Reizigers die Osteria del Borgo bekeken, bekeken ook

Colle di Val d'Elsa, Province of Siena

Casole d'Elsa, Province of Siena

In Osteria del Borgo geweest? Deel je ervaringen!