“Fantastisch lekker gegeten!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle lovende beoordelingen op tripadvisor zijn geheel terecht! Het eten smaakt fantastisch. Hier moet je echt gegeten hebben. Je loopt het restaurant zo voorbij want het heeft niet zoveel uitstraling. Daarentegen maakt de sfeer van het familiebedrijf dat helemaal goed. Het personeel is uiterst vriendelijk!

28 juli 2016 beoordeeld

Restaurant ligt een beetje buiten de toeristische zone, hoewel vlakbij de drukke winkelstraat.
Op een zalig pleintje eerlijke keuken, correcte prijs en vriendelijke bediening.
Een aanrader.

15 juni 2016 beoordeeld

Wij waren als eersten op het terras en binnen de kortste keren was het restaurantje volzet. Goedkoop en lekker eten ! Alles erop en eraan voor weinig geld !

14 juni 2016 beoordeeld

Zonder reservatie kom je hier moeilijk binnen maar eens binnen wordt je vlot en vriendelijk geholpen. En het eten is lekker. Wat ons wel stoorde: we waren er twee keer en zagen dat andere tafels een drankje aangeboden werd na afloop van de maaltijd. Anderen (ook wij) werden vergeten. Niet leuk.

6 september 2015 beoordeeld

Zeer aangename verrassing,
zeer lekker gegeten, pure verse ingredienten, simpel en uitstekend.
Vriendelijke bediening.
klein leuk terrasje
Een echte aanrader prijs/kwaliteit

Reizigers die Ristorante 34 da Lucia bekeken, bekeken ook

Vietri sul Mare, Amalfi Coast

In Ristorante 34 da Lucia geweest? Deel je ervaringen!