“juli weer Pizzeria Rosso Di Sera”

Ristorante-Pizzeria Rosso Di Sera
Geclassificeerd als nr. 4 van 29 Restaurants in Kolimbia
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
10 juni 2019 beoordeeld

Al heb ik all inclusive, iedere keer (ik ben in totaal 5-6 weken per jaar op Rhodos) bezoek ik minimaal 1 tot 2 x per week deze pizzeria. Heerlijk eten, sfeervol buitenzitten en vriendelijke mensen. Eind juni zit ik er weer!!!!!

Datum van bezoek: september 2018

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met 3 gezinnen aan een tafel! Gewoon goeie steenvorm pizza, waarbij genoeg keuze is, maar toch je eigen pizza kan samenstellen! Ik had een pizza met tonijn, ui, verse garnalen en spicy pepper... echt zo’n lekkere pizza heb ik in tijden niet gegeten! Maar eigenlijk zei iedereen dat aan tafel! Ook de pasta met knoflook en pepers was heerlijk! Zeker een aanrader als je zin in Italiaans hebt op Rhodos in Kolymbia!

Datum van bezoek: augustus 2018
18 mei 2017 beoordeeld

Via Tripadvisor bij dit restaurant terecht gekomen. Onbegrijpelijk dat dit als zogenaamd beste restaurant van Kolymbia wordt beoordeelt. Ons bezoek was al met al zeer teleurstellend:

- Als voorgerecht hadden we een bruchetta. Hetgeen wat we kregen was een taai broodje met daarop twee cherry tomaatjes doormidden gesneden en wat droge Italiaanse kruiden. Waardeloos en duur!

- Dan het hoofdgerecht: De Pizza's!
De hadden weinig tot geen smaak. Geen tomatensaus en stukjes kip waarbij je voor elk stukje een fles water moest hebben. Zo droog als wat.

- gevraagd om extra om op één van de pizza's. Dit werd echter op de verkeerde pizza gegooid. Bovendien waren het rauwe hamblokjes zonder enig gevoel van gastronomie erop gegooid.

- Personeel leek niet geïnteresseerd in zijn klanten. Ze waren alleen met zichzelf en hun kinderen bezig

- het resultaat was uiteindelijk dat driekwart van ons bord bleef liggen. En niet alleen van ons maar ook bij twee andere tafels lagen de borden nog vol.

Conclusie: Waardeloos!!

Datum van bezoek: mei 2017
23 april 2017 beoordeeld

Ik boek altijd hotel Alfa Beach in Kolymbia en vind het soms fijn om een pizza bij Rosso Di Sera te nemen. Heerlijke verse pizza's in een ongedwongen sfeer bij openhartige mensen.....

Datum van bezoek: september 2016
30 juni 2016 beoordeeld

Drie keer bij ze gegeten. Alle drie super lekker. Alles vers. Pizza zoals een pizza hoort te zijn, salades en wisselende week gerechten. Lekker rustig aan de zijkant van de straat. Attente bediening.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Ristorante-Pizzeria Rosso Di Sera bekeken, bekeken ook

Afandou, Rhodes-Stad

In Ristorante-Pizzeria Rosso Di Sera geweest? Deel je ervaringen!