2 januari 2018 beoordeeld

Zeer goed, kindvriendelijk hotel. Lekker eten. Vriendelijk personeel. Mooie kamer met goede bedden, propere badkamer. Wij hadden een kamer met swim up genomen en dat was leuk, alleen jammer dat de ligging niet zo super was. Wel weinig Belgen in dit hotel waardoor het wat moeilijker was om vriendjes te maken voor de kinderen. Ook de animatie kon beter vonden wij. Maar op zich zeker een aanrader.
De centrale ligging op het eiland is ideaal voor uitstappen. In de directe omgeving was er niet echt iets te zien. Het aquapark vlak naast het hotel (wordt gedeeld met het naastliggende zusterhotel) is natuurlijk ook een absoluut pluspunt voor de kinderen. Zeer goede oppassers daar. Het strand is een kiezelstrand en dus niet zo interessant.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Kate2017Katerina, Guest Relations Manager van Atlantica Aegean Blue Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Dear Bayaro,

Thank you for taking the time to bring your feedback to our attention, hope to see you again in the near future.

Best regards

25 juli 2017 beoordeeld

Het hotel is helemaal afgestemd op jonge kinderen en is een absoluut pluspunt voor dit hotel!

Doch prijs/kwaliteit hebben we al beter gezien: vrij kleine kamers en op het gelijkvloers logeren staat gelijk aan een bunker-gevoel (niet fijn), dranken zijn van povere kwaliteit.

De positieve punten zijn de goede keuken, altijd plaats aan het zwembad, goede kidsclub en vriendelijk personeel.

Wij zijn zeker tevreden over dit hotel maar of we nog terug komen is zeker geen zekerheid!

Kamertip: Vraag zeker een kamer op het 1ste verdiep of hoger!
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Kate2017Katerina, Guest Relations Manager van Atlantica Aegean Blue Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

Dear Tommie13,

Thank you for your recent review of your stay with us at TUI Family Life Aegean Blue by Atlantica.

Your feedback is vitally important to us and we always want our guests’ expectations to be fully met. As such, we thank you for describing our cuisine as excellent, for commenting that there is always room at the pool, that we have a great kids club and friendly staff.

As you can surely attest, we consistently receive excellent feedback. As our valued guest, it is our aim to provide the best guest service and to continuously improve ourselves. Had we become aware of the issues that were not to your satisfaction while you were still in house, we would have done our best to alleviate the impact of these issues during your stay.

We thank you once again for your feedback and hope to see you for a second visit soon.

All the best,

16 juli 2017 beoordeeld

Geweldige gezinsvakantie! Prachtig uitzicht op de bergen en de zee!
Het eten is zeer goed en gevarieerd. Alleen het bier,de wijn en de cocktails zijn van een mindere kwaliteit.Het personeel is super vriendelijk en doet er alles aan om je te "pleasen" Alles proper en netjes! Wifi oke in heel het hotel! Voldoende zwembaden in verschillende dieptes. Alle animatie is tegen 23h afgelopen zodat iedereen kan slapen.Onze standaard kamer was netjes en proper maar iets gedateerd.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Kate2017Katerina, Guest Relations Manager van Atlantica Aegean Blue Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Dear Jeroen H,

We thank you for your 5-star review!!

It’s always a pleasure to read such amazing reviews as yours. It’s what motivates us to continue offering the highest level of services and we truly thank you for that.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!

15 juli 2017 beoordeeld

Uitstekend hotel, vooral de gerenoveerde kamers en kamers met een eigen zwembad (double room swim up)op de benedenverdieping zijn uitstekend. De nog te renoveren kamers zijn ok maar voor 5 sterren nogal nipt. Wél ruim en volledig uitgerust, met oa een uitstekende matras en hoofdkussen. Voldoende plaats rond de zwembaden, met een deel van het domein voor rustige toeristen, zonder animatie en zonder spelende kinderen.
Overal erg proper, veel vuilnisbakken die vaak vervangen worden.
Goed en gevarieerd eten, en een erg gulle all-in formule.
Leuk voor grotere kinderen is het annex waterpretpark, buiten de gewone zwembaden.
De beste beoordeling is echter voor het personeel: fantastisch vriendelijk en behulpzaam: gewoon top! Goede én snelle gratis WIFI!

Kamertip: Er zijn gerenoveerde kamers en erg leuk zijn de kamers van het type "double room swim up".
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Kate2017Katerina, Guest Relations Manager van Atlantica Aegean Blue Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

Dear chelleke-bilzen,

Thank you for taking the time to share your review following your recent holiday with us at TUI Family Life Aegean Blue by Atlantica.

We are glad to note of the lovely comments you made regarding our facilities, staff and accommodations. We are proud to share your feedback with our friendly teams and hear that our hard work pays off.

We hope to see you again soon,

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van een verblijf in dit hotel. Wij zijn een gezin met 2 kinderen (5 & 7). Gezien wij steeds opteren voor een familiekamer, privacy en comfort. Waren wij deze keer toch wel teleurgesteld. Familiekamer blijkt een gewone kamer te zijn waar ze een houten wand in hebben gezet met daarachter een stapelbed. Deze wand is dan nog vervaardigd in plexy panelen. Dwz als je s avonds de kinderen in bed stopt dat je zelf ook maar beter gaat slapen. Want de kids kunnen gewoon tv mer kijken vanuit hun bed... , een boek lezen in bed dat doe je dan ook maar beter in het donker...
Heel luidruchtige gangen!
Voor de rest super zwembaden met correcte life guards. En fantastisch aqua park.
Het eten was ook lekker en gevarieerd.
Jammer dat je in de a la carte restaurants bijna niet kon reserveren. Te klein voor zo'n groot hotel.
Vriendelijk personeel.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie

Dear Jurgen J,

We would like to thank you for taking the time to leave feedback on your stay at our hotel. We are grateful for all the feedback we receive and we always aim to improve future guests' stays.

We are disappointed to hear that you were unhappy with your stay. We will be passing on your feedback to our Operations Management to have your comments looked into.

With best regards,