“Geweldige nachten gehad!!”

Statues Bar
Geclassificeerd als nr. 11 van 29 Restaurants in Kolimbia
Keukens: Bar
12 september 2018 beoordeeld

Ik kom al vele jaren in de Statues bar en heb de afgelopen vakanties (juli 2 weken, augustus-september 3 weken) de gezelligste nachten gehad. Heerlijke drankjes, gezellige drukte, muziek voor iedereen en de DJ draait ook op verzoek. Wil je even uitstomen ga dan je drankje opdrinken op hun groot terras. Statuesbar is zeer zeker een aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2018

28 mei 2016 beoordeeld

Ik kom hier al jaren, geweldige zaak, prima muziek, heerlijke drankjes en veiligheid gasten staat voorop. Dit jaar ga ik weer twee keer naar Rhodos (voor het 27ste jaar), (13 en 21 dagen) en de meeste nachten zal ik in Statues doorbrengen. iedereen is er maar voor een ding, lol maken, feesten, genieten!

Tot gauw Statues!!

Datum van bezoek: augustus 2015
12 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige bar met karaoke en disco happy hour van 1900 uur tot 2400 uur 2 cocktails voor de prijs van1 goed personeel!

Datum van bezoek: oktober 2015
5 juli 2014 beoordeeld

Lekker stappen tot 6.00 in de ochtend, erg druk, binnen goede muziek, heerlijke drankjes (geen nep merken maar originele merken). Buiten groot terras waar je ook gebruik van kunt maken.

Datum van bezoek: juli 2014
13 september 2013 beoordeeld

Heerlijk om in de buurt even uit je dak te gaan.....mensen van alle leeftijden te ontmoeten en genieten van alles om je heen.

Datum van bezoek: augustus 2013

Reizigers die Statues Bar bekeken, bekeken ook

In Statues Bar geweest? Deel je ervaringen!